Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
roenlund skriver: det er nok bare fordi jeg ikke kommer så meget de steder, bor i en lille by og handler det meste til lillemanden på nettet og der har jeg ikke kunnet finde noget billigt...
det er nok bare fordi jeg ikke kommer så meget de steder, bor i en lille by og handler det meste til lillemanden på nettet og der har jeg ikke kunnet finde noget billigt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaSoefelt skriver: Føtex har dem til 15-20 kr pr par. Super lækre og bløde
Føtex har dem til 15-20 kr pr par. Super lækre og bløde
Ja, jeg køber også i Føtex og Bilka
Baagøe skriver: Ja, jeg køber også i Føtex og Bilka
gid jeg havde en af de butikker i nærheden...
roenlund skriver: gid jeg havde en af de butikker i nærheden...
Har faktisk også lige købt i Rema1000 til 20 kr.
roenlund skriver: Hejsa tøser er der nogen der ligger inde med strømpebukser i str 86 eller 92 i neutrale eller drenge farver, de behøver ikke være meget tykke eller i meget god kvalitet, men når nu det bliver rigtig koldt skal de indenunder bukserne, og jeg synes kun jeg kan finde dyre strømpebukser og jeg synes det er mange penge når man ikke kommer til at se dem...
Hejsa tøser
er der nogen der ligger inde med strømpebukser i str 86 eller 92 i neutrale eller drenge farver, de behøver ikke være meget tykke eller i meget god kvalitet, men når nu det bliver rigtig koldt skal de indenunder bukserne, og jeg synes kun jeg kan finde dyre strømpebukser og jeg synes det er mange penge når man ikke kommer til at se dem...
hvad med name it's online shop?
Baagøe skriver: Har faktisk også lige købt i Rema1000 til 20 kr.
MEd hello kitty? Dem købte jeg i hvert fald dernede
Eller H&M online shop 2 par for 80. Vi køber i superbrugsen - der koster de 30 pr. par
Zette skriver: Eller H&M online shop 2 par for 80. Vi køber i superbrugsen - der koster de 30 pr. par
Jeg synes bare kun jeg kan finde dem i hvide ingen blå eller lign, og synes det bliver lidt kedeligt i længden...
MissTas skriver: hvad med name it's online shop?
sidst jeg kiggede havde de ik nogen til drenge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128