Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miss Church skriver: Lige et par billeder af maven fra i dag 15+2 Nu er der kun 2 dage til vi ved hvad der gemmer sig inde i maven! Glæder mig så meget til at se mine babyer igen
Lige et par billeder af maven fra i dag 15+2
Nu er der kun 2 dage til vi ved hvad der gemmer sig inde i maven! Glæder mig så meget til at se mine babyer igen
Smuk mave. Sådan så min mave også ud da jeg var så langt henne.Forskellen er bare at jeg havde kun1 i maven hihi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den er så fin - den babyhule Er spændt på updaten ang. køn af baby'er
Aisha skriver: Smuk mave. Sådan så min mave også ud da jeg var så langt henne.Forskellen er bare at jeg havde kun1 i maven hihi
Tak!
Hehe ja det er da en lille forskel
Miss Church skriver: Hov læste lige din besked forkert Ja der er garanti fra 15+ hos scanningsklinikken
Hov læste lige din besked forkert
Ja der er garanti fra 15+ hos scanningsklinikken
Nadia&Daniel skriver: Den er så fin - den babyhule Er spændt på updaten ang. køn af baby'er
Tak
Jeg skriver en update så hurtigt jeg kan
Miss Church skriver: Tak Jeg skriver en update så hurtigt jeg kan
Super - det kræver vi jo herinde
serinasmor skriver: wow ... vil det sige at hvis i ikke kan se det så får i en omscanning? der er jo babyer der ikke vil ligge så det kan ses er det en eller tveæg?
wow ... vil det sige at hvis i ikke kan se det så får i en omscanning? der er jo babyer der ikke vil ligge så det kan ses er det en eller tveæg?
Ja så får man en ny scanning gratis Men håber da de vil vise sig frem Jeg kan næsten ikke vente mere!
Det er tveæggede
Nadia&Daniel skriver: Super - det kræver vi jo herinde
Hehe ja det er det Jeg ville også selv kræve det
Miss Church skriver: Ja så får man en ny scanning gratis Men håber da de vil vise sig frem Jeg kan næsten ikke vente mere! Det er tveæggede
serinasmor skriver: uhh .. så er det jo dobbelt spændende kan godt forstå det er svært at vente
uhh .. så er det jo dobbelt spændende kan godt forstå det er svært at vente
Ja det er Det kunne være rigtig hyggeligt, hvis der var en af hver
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128