Hvornår mærkede i liv.? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

Line_Olesen

Hej piger

Hvornår mærkede i liv for første gang.? Jeg selv er idag 21+3 og har har været meget i tvivl om hvorvidt jeg har mærket noget førhen, for kunne ikke forstå at ham den bette ikke gav nogle tegn fra sig 

Men igår aftes mærkede jeg liv og var derefter bestemt ikke i tvivl om at det var første gang Hvor er det dog det mest skønne at ligge og nyde den helt specielle følelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

MaLu8

Hej

Jeg er ret sikker på jeg mærkede liv første gang da jeg var 18+... Jeg er 19+6 idag
Jeg tror ihvertfald det var bebs, men ved det ikke med sikkerhed da jeg ikke aner hvordan det skal føles

Anmeld

4. oktober 2012

Line_Olesen

Sådan havde jeg det også Alle prøver at forklare hvordan det skal føles, men det er ikke rigtig nogen måde at brskrive det på..

Du er heldig med at have mærket det så tideligt, for så går der jo ikke nær så lang tid for det bliver en daglig oplevelse

Anmeld

5. oktober 2012

MaLu8

Line_Olesen skriver:

Sådan havde jeg det også Alle prøver at forklare hvordan det skal føles, men det er ikke rigtig nogen måde at brskrive det på..

Du er heldig med at have mærket det så tideligt, for så går der jo ikke nær så lang tid for det bliver en daglig oplevelse

Nemlig
Jeg mærker noget stort set hver dag. Især om aftenen. Det er også derfor jeg er i tvivl om det nu også virkelig er babyen, for det er da lidt for godt til at være sandt allerede at kunne mærke liv dagligt så tidligt?!

Anmeld

5. oktober 2012

Fine_007

MaLu8 skriver:

Nemlig
Jeg mærker noget stort set hver dag. Især om aftenen. Det er også derfor jeg er i tvivl om det nu også virkelig er babyen, for det er da lidt for godt til at være sandt allerede at kunne mærke liv dagligt så tidligt?!

Jeg har også mærket liv hver dag siden jeg var 18 + et eller andet.. og de fleste dag først om aftenen. Så jeg er nået frem til at det må være meget normalt 

Anmeld

5. oktober 2012

Fine_007

MaLu8 skriver:

Nemlig

Jeg har også mærket liv hver dag siden jeg var 18 + et eller andet.. og de fleste dag først om aftenen. Så jeg er nået frem til at det må være meget normalt 

Anmeld

6. oktober 2012

Line_Olesen

Min læge sagde at det var normalt at begynde at mærke liv mellem uge 16 og uge 24 når man er første gangs gravid og måske før hvis man er flergangs gravid Og jo før man mærker det første gang jo hurtigere mærker man jo også noget til det hver dag Jeg måsker ham den lille hveraften og nogle gange også i løbet af dagen nu så det er bare fantastisk

Anmeld

6. oktober 2012

MaLu8

Fine_007 skriver:

Jamen så tror jeg lidt mere på at det også er bebsen jeg kan mærke

Anmeld

9. oktober 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Line_Olesen skriver:

Hej piger

Hvornår mærkede i liv for første gang.? Jeg selv er idag 21+3 og har har været meget i tvivl om hvorvidt jeg har mærket noget førhen, for kunne ikke forstå at ham den bette ikke gav nogle tegn fra sig 

Men igår aftes mærkede jeg liv og var derefter bestemt ikke i tvivl om at det var første gang Hvor er det dog det mest skønne at ligge og nyde den helt specielle følelse

Første gang mærkede jeg liv  i uge 16+ - anden gang godt en uges tid før altså 15+. Begge gange mærkede jeg liv dagligt, da først jeg havde mærket dem.

Denne gang mærkede jeg liv MEGET tidligt - uge 12  Det var dog ikke dagligt og kun bobler, men løbende i et par uger.  Pludselig mærkede jeg så intet... og jeg nåede forbi de uger, hvor jeg de andre gange havde mærket liv fra... og jeg blev nervøs - meget nervøs! Det har jeg skrevet om og der var heldigvis intet galt med vores lille baby. Det var pga. en foranliggende moderkage og fordi min søn, som var meget stor, havde lavet god plads

Jeg skulle helt hen i uge 19+ (lige efter MD scanningen) før jeg mærkede den igen. Nu er det også dagligt

/ Taco78 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.