Hvad skal jeg gør? Er indlagt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

Schonert

godaften de damer, 

i har altid nogen goderåd og jeg har virkelig brug få det.

Jeg er indlagt da jeg blev syet meget da jeg født Dexter i mandags, så vi har/er indlagt. 

jeg har rigtig dårlisamvittighed over vi er her og storebror ZJ bliver passet hos mormor når hun har fri fra arbejde kommer de ned til os. I nogen timer. 

Så damer har i et råd til hvordan jeg kan få det beder med jeg har dårlig samvittighed over jeg indlagt og ZJ bliver passet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Bellas Mor

Du skal på ingen måde have dårlig samvittighed - du er indlagt, så du kan komme på toppen igen, og være den bedste mor for Dexter og ZJ når I kommer hjem 

Du skal nyde og sætte pris på din mor, at hun er så hjælpsom. Og så skal du tage den med ro.. For det kan tage sin tid at komme ovenpå sådan en fødsel..

Selvfølgelig sender jeg lige et kram

God bedring. Knus...

Anmeld

3. oktober 2012

Chraz

Søde pus! Det skal du slet ikke have dårlig samvittighed over. Det er jo klart i skal være indlagt når du flækkede så meget. Se det i stedet som at ZJ har noget dejlig kvalitetstid med mormor inden han skal dele hende med Dexter. De hygger sig helt sikkert og han er i gode hænder! Men kan godt følge din dårlige samvittighed. Havde det på samme måde da Noah blev født og vi var indlagt. Vend det til noget positivt og bare slap af så du kan være frisk til når i kommer hjem igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.