Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Prinsessen<3 skriver: jeg mener helt bestemt alt dette er 98 og 98/104, det i alt fald ikk ved siden af ellers kan jeg hurtigt finde det frem og chekke hvis du er interesseret i noget
jeg mener helt bestemt alt dette er 98 og 98/104, det i alt fald ikk ved siden af ellers kan jeg hurtigt finde det frem og chekke hvis du er interesseret i noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
serinasmor skriver: den sidste jakke/trøje er det en jakke eller en trøje ? hvis det er en jakke er den så forårsagtig? er ikke interesseret i jakker eller de sidste 2 strik ... men hvad skal du have for resten incl porto ?
den sidste jakke/trøje er det en jakke eller en trøje ? hvis det er en jakke er den så forårsagtig? er ikke interesseret i jakker eller de sidste 2 strik ... men hvad skal du have for resten incl porto ?
hejsa er du sød at trykke på det billede som er en jakke/trøje og gemme det og sætte det herind med dit svar , så jeg kan se hvilken du mener
Prinsessen<3 skriver: hejsa er du sød at trykke på det billede som er en jakke/trøje og gemme det og sætte det herind med dit svar , så jeg kan se hvilken du mener
this one
serinasmor skriver: this one
270 for det hele undtaget de 2 jakker og 2 strik
og nej det er en trøje en cardigan, ikke jakke
prisene er mest 10 kr pr del, der var 2 kjoler som var de dyreste og koster 30 og 40 kr
Prinsessen<3 skriver: 270 for det hele undtaget de 2 jakker og 2 strik og nej det er en trøje en cardigan, ikke jakke prisene er mest 10 kr pr del, der var 2 kjoler som var de dyreste og koster 30 og 40 kr
hvad siger du til 230 uden natdragter ?? incl porto
serinasmor skriver: hvad siger du til 230 uden natdragter ?? incl porto
når nej det ikke incl fragt.. priserne er jo billig du får det jo 10 og 20 pr del undtaget 2 kjoler som var dyre
fragten skal jeg have vejet mig frem til før jeg kan sige det
Prinsessen<3 skriver: når nej det ikke incl fragt.. priserne er jo billig du får det jo 10 og 20 pr del undtaget 2 kjoler som var dyre fragten skal jeg have vejet mig frem til før jeg kan sige det
oki
en pris uden jakker de to sidste strik og natdragter incl porto ... 250 så
serinasmor skriver: oki en pris uden jakker de to sidste strik og natdragter incl porto ... 250 så
jamen jeg ved stadig ikk hvad fragten bliver. og det bliver jo ikke inkl fragt uanset hvor meget tøj du piller fra, for jo mere du piller fra jo billigere bliver tøjet jo du får jo en del tøj for små penge, 10 og 20 kr så jeg har ikke lyst til at skal betale 50 kr ca i fragt. det er ikke fair når tøjet er så billigt, og det er jo også fine mærker noget af det
Prinsessen<3 skriver: det er der jeg har i 98/104 og 104 der er allermest str 92 og 98
det er der jeg har i 98/104 og 104 der er allermest str 92 og 98
Jeg vil gerne købe dette hvis det ligger fra str 92
Prinsessen<3 skriver: jamen jeg ved stadig ikk hvad fragten bliver. og det bliver jo ikke inkl fragt uanset hvor meget tøj du piller fra, for jo mere du piller fra jo billigere bliver tøjet jo du får jo en del tøj for små penge, 10 og 20 kr så jeg har ikke lyst til at skal betale 50 kr ca i fragt. det er ikke fair når tøjet er så billigt, og det er jo også fine mærker noget af det
det var det jeg gav en pris på før .... find ud af porto og så ser vi på det ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128