(marts) Hvad kan jeres Barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. maj 2009

Henni

Hej alle sammen, jeg er nysgerrig igen igen

Hvad kan jeres barn nu?

Kristopher kan : Smile, grine, slå til ting, følge ting og personer ved at dreje hovedet, reagere på lyde.
han synes at mor er den sjoveste i verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2009

Mca<3

Henni skriver:

Hvad kan jeres barn nu?

Kristopher kan : Smile, grine, slå til ting, følge ting og personer ved at dreje hovedet, reagere på lyde.

Præcis det samme kan Alexander  Han er også tæt på at kunne vende fra ryg til mave ..

Anmeld

25. maj 2009

Henni

Tanja.. skriver:

Præcis det samme kan Alexander  Han er også tæt på at kunne vende fra ryg til mave ..

Hehe det er sjovt du siger det for Kristopher kan vende fra mave til side hehe han kømper for at komme hele vejen, men det er meget svært

Anmeld

26. maj 2009

Mca<3

Henni skriver:

Hehe det er sjovt du siger det for Kristopher kan vende fra mave til side hehe han kømper for at komme hele vejen, men det er meget svært

Ja de vil så gerne en masse  Og bliver mega sure når ikke det lykkedes ,,

Anmeld

28. maj 2009

Mira0911

Hvad kan jeres barn nu?

Samme som din... Meget tæt på at kan trille fra Ryg til Mave.... holde ved ting...

Anmeld

6. juni 2009

Diana...

Han kan griner rigtig sådan helt nede fra maven, tage ting og og lægge det over i den anden hånd (det tror jeg han ville være langsom om at lære pga han ene hånd men nej nej igen tog moar fejl), er SUPER god til at fukusere (staves), han følger os ting, støtte på sine ben, kan side 10-30 sek alene, han kan dog ikke vende sig selv endnu han har gjort det en enkelt gang for et stykke tid siden og det var vist en engang forstilling hi hi. Jamen jeg tror ikke der er mere lige pt men der sker jo så meget hver evig eneste dag det jo bare så dejligt, Idag lå vi og leget på gulvet og han begynde at røre mig i ansigtet hive mig i håret og næsten og det var så bevist det hele SÅ DEJLIGT.

ELSKER SGU DEN LILLE GUT.

Knus Til Jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.