Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jydeinden skriver: absolut.. og det kunne jo være det lykkeds, menn ville nok glo lidt hvis du havde skrevet at det rent faktisk gjorde det
absolut.. og det kunne jo være det lykkeds, menn ville nok glo lidt hvis du havde skrevet at det rent faktisk gjorde det
Skal nok lave en update en dag, vist det sker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dot D skriver: Kan se billedet for mig... Hi hi, rigtigt sødt Dér fik hun lige tålmodigheden sat på prøve
Kan se billedet for mig... Hi hi, rigtigt sødt Dér fik hun lige tålmodigheden sat på prøve
Det så total flippet ud (på den søde måde)
serinasmor skriver: kan selv vil selv ... og hvis du spørger om jeg skal have hjælp får jeg det bare et andet sted hun bliver en klog pige med mange kreative løsninger
kan selv vil selv ... og hvis du spørger om jeg skal have hjælp får jeg det bare et andet sted hun bliver en klog pige med mange kreative løsninger
Nadia&Daniel skriver: Vores Laura (2 år den 25 okt.) - står med en plastik-flaske ude i køkkenet sammen med mig. Jeg spørger hende: "skal mor hjælpe med at åbne den?" Laura siger nej, og kæmper videre. Så kommer vores kat Kaya ud til os. Laura går med raske trit hen til Kaya og siger: "Kaya åbne den" Stille så flasken ved Kaya, og venter tålmodig på at Katten Kaya åbner flasken for hende. Da der er gået noget tid, tager Laura flasken - går hen til mig mens hun siger: "mor åbne den"
Vores Laura (2 år den 25 okt.) - står med en plastik-flaske ude i køkkenet sammen med mig.
Jeg spørger hende: "skal mor hjælpe med at åbne den?"
Laura siger nej, og kæmper videre.
Så kommer vores kat Kaya ud til os.
Laura går med raske trit hen til Kaya og siger: "Kaya åbne den"
Stille så flasken ved Kaya, og venter tålmodig på at Katten Kaya åbner flasken for hende.
Da der er gået noget tid, tager Laura flasken - går hen til mig mens hun siger: "mor åbne den"
Årh hun er sød..
Solstrålebørn skriver: Årh hun er sød..
Tak søde
Nuuurh hvor er hun kær ♥ De unger altså!!!
MorDk skriver: Nuuurh hvor er hun kær ♥ De unger altså!!!
Ja, vi kan bare det med kære unger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128