Oprindelig cyklus...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har ikke lige skrevet her i gruppen, siden jeg smed p-ringen... For jeg har på den ene side, brug for ikke at koncentrere mig om at blive gravid og på den anden side, vil jeg bare gerne være gravid NU... mmm...

Men jeg har været uden p-ring i en måned. Jeg troede jeg kunne snyde min cyklus og rykke den lidt, de 3 mrd jeg har været på p-ring, men det har jeg vidst ikke kunne. Jeg er gået lige tilbage i min egen cyklus igen. Hvilket også gør, at det er smadder nemt (forhåbentligt) at regne ud, hvornår jeg skal bruge gravid. Forhåbentligt i næste uge. Altså nu på søndag-tirsdag... mmm... Sådan var det i hvertfald sidst jeg blev gravid.

Så håber jeg bare at vi kan få tid til at knalde!!!.. for det er lige en dum weekend i forhold til min mands arbejdstider.

Sidst knaldede vi om søndagen også blev jeg gravid. Jeg tror dog først at selve ægget blev befrugtet tirsdag. Sådan føltes det... mmm....

Nu må vi se.

Jeg er tilbage der, hvor jeg tænker: At blive gravid, er for stort et mirakel til at det sker, og alligevel, er det jo sket 2 gange, lynenes hurtigt... Men altså... - JEG VED DET IKKE... VI må se!!!

HÅBER...

Men altså - ingen feb. baby...!!

KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2009

DK

Ejj det kommer næste mdr. eller næste mdr. igen. Se det på den lyse side, barnets fødselsdag nærmer sig lige nu sommer, og det er da skønt at have fødselsdag om sommeren!!

Når du har haft nemt ved at blive gravid de sidste to gange, så bliver du det sikkert også nemt denne gang! Lige så snart du har fået helt fod på din cyklus, så må i bare igang ekstra meget, lige der omkring æl... Men altså, ellers hver anden dag, så er man på den sikre side, og der er fest i gaden

Kæmpe knus til dig, Zafir!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.