Jeg har ikke lige skrevet her i gruppen, siden jeg smed p-ringen... For jeg har på den ene side, brug for ikke at koncentrere mig om at blive gravid og på den anden side, vil jeg bare gerne være gravid NU... mmm...
Men jeg har været uden p-ring i en måned. Jeg troede jeg kunne snyde min cyklus og rykke den lidt, de 3 mrd jeg har været på p-ring, men det har jeg vidst ikke kunne. Jeg er gået lige tilbage i min egen cyklus igen. Hvilket også gør, at det er smadder nemt (forhåbentligt) at regne ud, hvornår jeg skal bruge gravid. Forhåbentligt i næste uge. Altså nu på søndag-tirsdag... mmm... Sådan var det i hvertfald sidst jeg blev gravid.
Så håber jeg bare at vi kan få tid til at knalde!!!.. for det er lige en dum weekend i forhold til min mands arbejdstider.
Sidst knaldede vi om søndagen også blev jeg gravid. Jeg tror dog først at selve ægget blev befrugtet tirsdag. Sådan føltes det... mmm....
Nu må vi se.
Jeg er tilbage der, hvor jeg tænker: At blive gravid, er for stort et mirakel til at det sker, og alligevel, er det jo sket 2 gange, lynenes hurtigt... Men altså... - JEG VED DET IKKE... VI må se!!!
HÅBER...
Men altså - ingen feb. baby...!!
KRAM
Anmeld