Er så træt af hjulene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

Nadia&Daniel

Er så træt af, at man ikke kan gå en lille tur ned til Dagli´Brugsen, UDEN at man skal punkter.. Nu er både 2 x klapvogn og barnevognen nede pga dette  Godt man har svigerfar til at hjælpe - det er bare p.... træls på godt jysk

Og ja, skulle have valgt punkter-fri hjul, men det fik jeg aldrig fortalt i butikken - øv bøv jeg ikke lige kendte til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

jydeinden

Nadia&Daniel skriver:

Er så træt af, at man ikke kan gå en lille tur ned til Dagli´Brugsen, UDEN at man skal punkter.. Nu er både 2 x klapvogn og barnevognen nede pga dette  Godt man har svigerfar til at hjælpe - det er bare p.... træls på godt jysk

Og ja, skulle have valgt punkter-fri hjul, men det fik jeg aldrig fortalt i butikken - øv bøv jeg ikke lige kendte til det

er der ikke stadig mulighed for at få dem skiftet uden at det koster en formue ?

Anmeld

3. oktober 2012

Nadia&Daniel

jydeinden skriver:

er der ikke stadig mulighed for at få dem skiftet uden at det koster en formue ?

Ved at undersøge sagen  men svigerfar vil så gerne hjælpe, så han synes vi skal beholder de gamle hjul og så bare kigge os for (nemmere sagt end gjort)

Anmeld

3. oktober 2012

jydeinden

Nadia&Daniel skriver:

Ved at undersøge sagen  men svigerfar vil så gerne hjælpe, så han synes vi skal beholder de gamle hjul og så bare kigge os for (nemmere sagt end gjort)

hehe man kan jo ikke undgå alle glasskår, eller pigge af forskellig art.. den slags punkterer vel forholdvist nemt alligevel

Anmeld

3. oktober 2012

roenlund

Nadia&Daniel skriver:

nu ved jeg ik hvilke hjul du har på men jeg arvede en gammel vogn og der skulle nye dæk på og der gik jeg bare tilcykelhandleren og han skiftede alle 4 hjul til nogle luft/punkterfri hjul mener jeg gav 700 med arbejdsløn...

Anmeld

3. oktober 2012

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Du kan købe noget du kan ligge ind ved slangen som gør at de ikke punkter, så du stadig har komforten ved lufthjul

Kan self ikke huske hvad det hedder lige pt

Anmeld

3. oktober 2012

Laulund87

Jeg skulle lige til at være flabet og skrive punkterfri dæk, men det hjælper jo ikke meget Måske du skulle overveje at skifte til dem?

Anmeld

3. oktober 2012

spj

Kender det alt for godt.
Jeg har trillet rundt med en barnevogn i 4 dage hvor det ene hjul er glat fordi manden ikke lige har haft tid til at lappe den. Heldigvis er lillemanden kun 3 uger, så han vejer ikke så meget endnu så man lægger ikke så meget mærke til det.
Min cykel er også flad

Hvis du finder et mirakel må du sige til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.