Det er mega spændende og svært samtidig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

Solstrålebørn

Jeg er lige om snart halvvejs i min første skoleperiode til sosu hjælper uddannelsen...  Utrolig spændende fag... Jeg elsker simpelthen faget pædagogik med psykologi 

Det er sørme også svært til tider... Første skoleperiode synes jeg virkelig man fatter hat af alt... Tror faktisk det bliver meget nemmere at forstå meget mere når man kommer på anden skoleperiode... Jeg skal i første praktik 18. November og frem til medio Marts.. Glæder mig og tror på det bliver meget spændende... 

Igår fik jeg min skriftelige opgave tilbage i Dansk. Et læserbrev om brugerbetaling... Fik karakteren 4, havde meget svært ved at acceptere det, følte ikke jeg var tilfreds med det 4 tal... 

Fik så at vide af en bekendt jeg faktisk skulle være meget tilfreds... 

Shit hvor er det svært at lave et læserbrev om brugerbetaling, det er ikke så ligetil, som man troede... 

Ville bare lige ud med det, der er sikkert nogle som er interesseret i hvordan det går med mig oh HVORFOR jeg ikke er så meget på baby mere... 

Jeg har maaaaaange lektier for, meget læsning generelt og så er man møg træt når man kommer hjem og kunne gå i seng med hønsene... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

LMX

Solstrålebørn skriver:

Jeg er lige om snart halvvejs i min første skoleperiode til sosu hjælper uddannelsen...  Utrolig spændende fag... Jeg elsker simpelthen faget pædagogik med psykologi 

Det er sørme også svært til tider... Første skoleperiode synes jeg virkelig man fatter hat af alt... Tror faktisk det bliver meget nemmere at forstå meget mere når man kommer på anden skoleperiode... Jeg skal i første praktik 18. November og frem til medio Marts.. Glæder mig og tror på det bliver meget spændende... 

Igår fik jeg min skriftelige opgave tilbage i Dansk. Et læserbrev om brugerbetaling... Fik karakteren 4, havde meget svært ved at acceptere det, følte ikke jeg var tilfreds med det 4 tal... 

Shit hvor er det svært at lave et læserbrev om brugerbetaling, det er ikke så ligetil, som man troede... 

Ville bare lige ud med det, der er sikkert nogle som er interesseret i hvordan det går med mig oh HVORFOR jeg ikke er så meget på baby mere... 

Jeg har maaaaaange lektier for, meget læsning generelt og så er man møg træt når man kommer hjem og kunne gå i seng med hønsene... 

H&L med din udd. Det er en god en du har valgt dig. Den åbner mange døre

Anmeld

3. oktober 2012

Solstrålebørn

LMX skriver:

H&L med din udd. Det er en god en du har valgt dig. Den åbner mange døre

Tusind tak skal du have... 

Anmeld

3. oktober 2012

serinasmor

Hvor lyder det bare super godt

Anmeld

3. oktober 2012

Solstrålebørn

serinasmor skriver:

Hvor lyder det bare super godt

Det er fantastisk... 

Anmeld

3. oktober 2012

Nadia&Daniel

Solstrålebørn skriver:

DU ER FOR SEJ

Anmeld

3. oktober 2012

Solstrålebørn

Nadia&Daniel skriver:

DU ER FOR SEJ

Tusind tak søde... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.