Også mor 2003

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.333 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. maj 2009

BaMy

Lad os få lidt gang i denne gruppe..

blev mor i oktober 2003 og igen oktober 2008 og jeg savner lidt at snakke med andre der har barn i 2003.

Lige nu går vi og venter på svar fra børnepsyk om hun har adhd eller lign.

hun er startet i sfo her 1 maj og skal i skole efter sommerferien hvor hun har fået tildelt støtte 12 timer ugenligt vi har dog valgt en anden skole end den kammeraterne fra børnehaven skal i da vi mener hun skal i en mindre skole så hun bliver kørt frem og tilbage hun har allerede nu fået veninder og har haft en med hjem og skal hjem til en idag så det dejligt..

Glæde rmig til at høre lidt om alle jer andres poder  som er blevet sååå store..

Karina og Jessica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

sedde

Må  nok heller melde mig under fanen i denne gruppe.

Har en knægt fra 2003 og en fra 2004 15 mdr imellem

Begge drenge er startet i skolen. Den store går i 2 klasse og den bette i 0 klasse.

Kathe

Anmeld

24. februar 2011

BaMy

Dejligt endelig nogen skriver det har jeg ventet 1½år på hehe :-)

det da tidligt din store dreng er kommet i skole så ? min hun går i 1kl

Anmeld

3. marts 2011

Klumpedumpe

Vi må have gang i denne gruppe ;-)Jeg har en datter fra sept 2003, som går i 1. klasse. Hun er en skøn pige, som har sine egne meninger og som nogle gange giver mor og far grå hår!!Jeg har også en pige på 4 år og så har jeg en lille spire i maven :-)Knus

Anmeld

4. marts 2011

BaMy

Jeg har min datter på 7 der går i 1kl født d 17 oktober 2003, som tiden dog går. og så har jeg min anden datter fra 19 oktober 2008 og så vores bette mand fra 9 november 2010, så ikke flere børn her til..

min store har konstateret ADHD så her får vi grå hår hehe ej tror det ligger i generne at jeg allerede er begyndt at blive grå håret (var 20 da det begyndte desværre)

Anmeld

2. maj 2012

lukaj

jeg er her også

jeg har tvillingerne kaj og lucas fra april 2003

de går i 1 klasse i samme klasse, men efter sommerferien på hver deres skole

de har også en lillebror på 4 år så der er fart over feltet.

begge de store har ADHD + diverse senfølger af at være født for tidligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.