Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tillykke med bulen, glæder mig til at følge dens vokseværk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken J. skriver: Tak søde - begynder der at ske noget hos dig endnu?`
Tak søde - begynder der at ske noget hos dig endnu?`
Nope, absolut ingenting.. Jeg ligner ca. dig ved samme tid med Rose (det billede fra bloggen).. Du kan evt. få kode til privat album, hvis du er alt for nysgerrig..
Frøken J. skriver: Uf, det er det første foto jeg tager med bar mave! Med Rose tog vi fotos allerede fra 4+0 med bar mave, men ærlig talt hænger maven lidt efter en tidligere graviditet + tidligere vægttab, så jeg har ikke ville tage billeder uden trøje førend det der hængeri var udlignet lidt Så her er lillebrøsters hjem uge 14+0, lige præcis i dag
Uf, det er det første foto jeg tager med bar mave! Med Rose tog vi fotos allerede fra 4+0 med bar mave, men ærlig talt hænger maven lidt efter en tidligere graviditet + tidligere vægttab, så jeg har ikke ville tage billeder uden trøje førend det der hængeri var udlignet lidt Så her er lillebrøsters hjem uge 14+0, lige præcis i dag
Frøken J. skriver: Tak! Det er også så hyggeligt Men på dette stadie er det self. ikke så vildt
Tak! Det er også så hyggeligt Men på dette stadie er det self. ikke så vildt
Nej der kommer nok lidt mere krudt i bebs om noget tid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128