Undre mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. maj 2009

Findusinde

Hej..

Så er jeg på banen igen med sikkert et tosset spørgsmål..  Jeg er 23 uger henne, og jeg har mærket liv de sidste 4-5 uger ca.. Men kan kun mærke dem indvendig.. kan ikke mærkes udvendigt endnu...

Hvornår kunne i mærke liv udvendigt?

Det har helst sikkert noget at gøre med at jeg er overvægtig, og det meste sidder på maven i forvejen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2009

CarinaSB

Heej..

Jeg var 26 uger henne da jeg mærkede liv uden på maven
Og jeg har et par kg for meget på .. og det sidder nemlig på maven ..
Så nu når han sparker kan man virkelig se den uden på maven ...

Knus

Anmeld

25. maj 2009

Mira0911

De små bebser har fra start af. slet ikke krafter nok til at sparke igennem med det lag fedt væv vi har og ud til maveskindet... Når man går ugerne i møde uge 20 ca tror jeg så begynder man at kunne mærke dem uden på.. jeg tror jeg var 26 uger henne før jeg kunne mærke dem udenpå maven...

Anmeld

25. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Da jeg var til misdannelses-scanning, i uge 19 tror jeg det var, kunne damen der scannede mærke min søn sparke Men da hun få minutter inden havde spurgt mig om jeg mærkede den sparke, og faren så sagde at han også kunne mærke den sparke, sagde hun "hmm... det lyder usandsynligt"!
Så det er åbenbart mest normalt at det først er langt senere det kan mærkes udenpå maven.
Tror i hvert fald ikke der er grund til bekymring, så længe DU mærker den

Anmeld

25. maj 2009

sabi1979

Hejsa
Jeg var omkring 20 uger henne da jeg kunne mærke den lille sparke uden på maven

Anmeld

25. maj 2009

Mathilde

Min kæreste mærkede vores lille pige allerede da jeg var i uge 20,  så det var tidligt, men min jordemoder lød ikke så overrasket... Det er nok meget forskelligt og kan vist også have noget at gøre med hvor moderkagen sidder inde i maven...

Knus Mathilde 32+5 

Anmeld

25. maj 2009

Findusinde

Nu har vi begge set at maven "hoppede" da bebsen sparkede!

Anmeld

25. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Findusinde skriver:

Nu har vi begge set at maven "hoppede" da bebsen sparkede!

nåå, hvor dejligt! Så manglede det bare lige at du "brokkede" dig lidt!

Anmeld

25. maj 2009

Findusinde

Hehe, ja.,.. Det var åbenbart det der skulle til.. Havde bare undret mig, for jeg kan mærke MEGET liv hver eneste dag, og syns det var mærkeligt at det ikke kunne ses..

Anmeld

26. maj 2009

Disney79

Jeg er i 24+1 og jeg så for første gang igår at maven lavede numre da den bette sparkede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.