Jeg har født!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

baby012

Tillykke igen Camilla  Træls det endte i aks. Men godt at høre at det går godt !!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

kristinaS

Stort tillykke og fint navn

Anmeld

3. oktober 2012

Benjamins'mor

Stort tillykke med din lille prinsesse

Anmeld

3. oktober 2012

Frøken J.

Stort tillykke trods den hårde start!

Anmeld

3. oktober 2012

Chili

Camillamuz skriver:

Hej alle i dejlige væsner... ;-) 

Natten til søndag, gik mit vand straks efter kom blødningen derefter var der veer med 5 min mellemrum.. Jeg kom på sygehuset kl. 07.05, var i fødsel 07.33... Kl 07.55 falder hendes hjerte rytme så meget at der skal fortages aks, efter flere forsøg med sugekop... Alting gik så hurtigt! Kl. 08.08 kommer hun til verden. Jeg ér i fuld narkose så jeg ser hende først to timer senere! 

er stadig chokket osv efter det hele, men nu er vi hjemme igen, hun er bare så dejlig nem! 

Freya Sophia hedder hun, 3420g og 50 cm... 

Hold da op en oplevelse!

Men stort tillykke med hende

Anmeld

3. oktober 2012

Deaktiveret profil

Frk. Himmelblå skriver:

Sikke en omgang!

Men stort tillykke med hende 

Og husk så, at det vil være 100% naturligt, hvis du reagerer på fødselsforløbet, - får lidt sværere ved tilknytningen i begyndelsen osv. - Ikke fordi jeg tror, det behøver være sådan for dig, men ville nu bare lige skrive det for en sikkerheds skyld...

Stort 

Tusind tak.. 

Ja du har ganske ret, de første to dage var meget slemme med at finde ud af hvad det helt præcis er der er sket.. Men nu er hun kommet helt ind under huden på mig.. Hun er så fantastisk..  Jeg havde dog også den berømte 3 dags krise, men vi tager en dag af gangen, og jeg prøver at snakke forløbet igennem med min kæreste så meget som muligt så vi begge kan komme ud med vores tanker omkring det. 

Anmeld

3. oktober 2012

Deaktiveret profil

Tusind tak for alle lykønskningerne. Hun er helt fantastisk!!

Anmeld

3. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Freyasmor skriver:

Hej alle i dejlige væsner... ;-) 

Natten til søndag, gik mit vand straks efter kom blødningen derefter var der veer med 5 min mellemrum.. Jeg kom på sygehuset kl. 07.05, var i fødsel 07.33... Kl 07.55 falder hendes hjerte rytme så meget at der skal fortages aks, efter flere forsøg med sugekop... Alting gik så hurtigt! Kl. 08.08 kommer hun til verden. Jeg ér i fuld narkose så jeg ser hende først to timer senere! 

er stadig chokket osv efter det hele, men nu er vi hjemme igen, hun er bare så dejlig nem! 

Freya Sophia hedder hun, 3420g og 50 cm... 

Tillykke med hende

AKS er ikke sjovt, men det vigtigste er, at hun har det godt

Anmeld

4. oktober 2012

Babydrøm

Stort tillykke   

Anmeld

4. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Stort tillykke. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.