Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
han er sørme nuttet tillykke med ham
Stort tillykke Hvor er han smuk!
Hvad siger storebror Boas til det?
annec skriver: Stort tillykke, hvor er han fin! Men hvis man må spørge, hvorfor øko? :-) ved ikke lige hvad du mener med det. Hehe
Stort tillykke, hvor er han fin!
Men hvis man må spørge, hvorfor øko? :-) ved ikke lige hvad du mener med det. Hehe
Når man siger øko-bebs så er det fordi det er en baby som er naturlig undfanget. Uden hormoner eller andre former for hjem som mange i barnløshedsgruppen har brug for. (undskyld jeg blander mig)
Stort tillykke. Hvor er han bare mega dejlig.
kitty skriver: I fredags, 28/9, kl 15:52 kom vores dejlige øko lillebror til verden! Han vejede 4080gr og var 53cm. Han hedder PELLE
I fredags, 28/9, kl 15:52 kom vores dejlige øko lillebror til verden!
Han vejede 4080gr og var 53cm.
Han hedder PELLE
Nettemor skriver: Når man siger øko-bebs så er det fordi det er en baby som er naturlig undfanget. Uden hormoner eller andre former for hjem som mange i barnløshedsgruppen har brug for. (undskyld jeg blander mig)
Nååår :-) tak for svar
annec skriver: Nååår :-) tak for svar
Hihi, kan se du har fået svar!
Vores ældste søn er reagensgladbarn, og derfor er han jo lavet med "tilsætningsstoffer", hvor Pelle er naturligt lavet (kæmpe overraskelse) og derfor er "øko"
TAAAAAAK for alle Jeres tillykker, jeg troede sørme ikke der var så mange der ville skrive! Så nu må i nøjes med en fælles takker, for jeg kan da umuligt holde styr på at få svaret alle
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128