Update på mine tråde + de anonyme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.155 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

grinny

Vågnede imorges af meget stærke smerter i maven, var 5 dage over tid så regnede med at det nok bare var stærke mens smerter. Gik på toilettet og der kom (hvad jeg synes var en meget stor klat) blod og slim.

Smerterne tog til så jeg ringede til lægen. Hun mener at jeg muligvis har haft en SA. Nu er jeg bare rigtig øm i maven 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

L&V

grinny skriver:

Vågnede imorges af meget stærke smerter i maven, var 5 dage over tid så regnede med at det nok bare var stærke mens smerter. Gik på toilettet og der kom (hvad jeg synes var en meget stor klat) blod og slim.

Smerterne tog til så jeg ringede til lægen. Hun mener at jeg muligvis har haft en SA. Nu er jeg bare rigtig øm i maven 

Øv det er jeg ked af at høre

Anmeld

2. oktober 2012

grinny

Månsson skriver:

Øv det er jeg ked af at høre

ja, det er rigtig trist 

Men vi ser positivt på det, vi har prøvet i 2½ år, så nu ved vi i det mindste at jeg kan blive gravid. Så det er da et lille lysglimt på en rigtig kedelig og trist dag 

Anmeld

2. oktober 2012

L&V

grinny skriver:

ja, det er rigtig trist 

Men vi ser positivt på det, vi har prøvet i 2½ år, så nu ved vi i det mindste at jeg kan blive gravid. Så det er da et lille lysglimt på en rigtig kedelig og trist dag 

Ja ved du nu hvad, så er der jo alligevel lys for enden af tunlen..Håber det snart lykkedes for jer

Anmeld

2. oktober 2012

grinny

Månsson skriver:

Ja ved du nu hvad, så er der jo alligevel lys for enden af tunlen..Håber det snart lykkedes for jer

Ja det er der forhåbentligt 

Anmeld

2. oktober 2012

Pige2009

Ja, det kunne det desværre tyde på Håber du er nogenlunde ok

Anmeld

2. oktober 2012

grinny

Baagøe skriver:

Ja, det kunne det desværre tyde på Håber du er nogenlunde ok

Jeg har det OK efter omstændighederne. Har heldigvis en kæreste der med meget bestemte ord sagde at jeg SKULLE ligge på sofaen med dynen og så skulle han nok komme med noget hvis jeg havde brug for det.

Så har slappet rigtig meget af i dag og det havde jeg brug for 

Anmeld

2. oktober 2012

SussieThyssen

grinny skriver:

Det kunne godt lyde sådan.

Sådan har det normalt opførst sig, ved mine SA'er.

Et trøsteknus herfra.

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. oktober 2012

grinny

SussieThyssen skriver:

Det kunne godt lyde sådan.

Sådan har det normalt opførst sig, ved mine SA'er.

Et trøsteknus herfra.

Kærligst
Sussie

Mange tak for knus, det varmer 

Anmeld

4. oktober 2012

Pige2009

grinny skriver:

Jeg har det OK efter omstændighederne. Har heldigvis en kæreste der med meget bestemte ord sagde at jeg SKULLE ligge på sofaen med dynen og så skulle han nok komme med noget hvis jeg havde brug for det.

Så har slappet rigtig meget af i dag og det havde jeg brug for 

Dejligt at du har ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.