Hvor store er jeres små...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.250 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. januar 2008

Callesmor

Ja nu er Calle jo fra aug så nogle uger yngre end jeres små... Calle vejede for 4 uger siden 8300g og 70 cm... En dejlig stor dreng... :D Han skal have sin 5 mdr vac her den 15 og glæder mig til at se hvor meget mere han har taget på og hvor lang han er blevet....
Knus Anita

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2008

sbs78

ja Freja er slet ikke så stor:P I torsdags var vi til 5mdr undersøgelse. 6300g og 65cm lang men en riftig dejlig pige

Anmeld

7. januar 2008

Mie A

Hejsa.

Og jeg som troede at Simon er stor :)
Til Simons 5 mdr. undersøgelse den 14. december (han er fra den 24. juli) Var han 71 cm lang og vejede 8,4 kg.
Skal have ham vejet og målt på torsdag igen og er rigtig spændt på om alt den grød han får, gør ham kæmpe stor... sådan føles det i hvert fald i mine arme :))

Knus Mie

Anmeld

8. januar 2008

Lulle25

Så kan jeg svare på hvor stor min pige er... Hun vejer 7,1 og er 68,5 cm. Hun er født d. 27/7-07 og følger sin kurve helt til ug. Hun får grød en gang dagligt grønsagsmos, og spiser det med stor begejstring:D også i dag selvom hun er meget pyller den stakkels mus.
kh louise

Anmeld

9. januar 2008

AnneMette34

Emma er en lille buttet pige som spiser som om hun aldrig har fået mad hi hi hun vejer 7,8 kg og er 63 cm lang lille men buttet .......(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.