søger veninder omkring vejle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

sandra-mor

hejsa allesammen 

jeg er ny bruger her inde, jeg er begyndt at blive lidt træt af at altid sidde hjemme, har altid tænkt jeg har det da godt men nu er jeg begyndt at mærke at jeg fakitik ikke så mange veninder har mere.

jeg er en glad pige/dame/kvinde  på 25 år med tre dejlige dreng på 5 3 og 18 mdr. jeg er sammen med børnes far som er tyrker men født i dk. men han arbejder meget så det efterlader også mig meget alene. 

skriv endelig hvis i vil spørge om noget:.-) håber på at finde en masse veninder her inde*SS*

knus sandra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Saram

Hej søde Sandra !

Anmeld

2. oktober 2012

sandra-mor

hejsa søde 

Anmeld

2. oktober 2012

MortilElias2010

sandra-mor skriver:

hejsa allesammen 

jeg er ny bruger her inde, jeg er begyndt at blive lidt træt af at altid sidde hjemme, har altid tænkt jeg har det da godt men nu er jeg begyndt at mærke at jeg fakitik ikke så mange veninder har mere.

jeg er en glad pige/dame/kvinde  på 25 år med tre dejlige dreng på 5 3 og 18 mdr. jeg er sammen med børnes far som er tyrker men født i dk. men han arbejder meget så det efterlader også mig meget alene. 

skriv endelig hvis i vil spørge om noget:.-) håber på at finde en masse veninder her inde*SS*

knus sandra

Anmeld

2. oktober 2012

Janni.

Hej og velkommen til. Håber du finder hvad du søger. Jeg er fra Give, det er jo ikke så langt fra Vejle. 

Jeg har en søn på 18 mdr også. Kan se der er få dage imellem dem. 

Anmeld

2. oktober 2012

sandra-mor

hejsa nej det er ikke så slemt til give:-) ja har en på 18 mdr fra marts 

Anmeld

12. oktober 2012

AnonymMor

sandra-mor skriver:

hejsa allesammen 

knus sandra

Hejsa jeg bor tæt på Vejle  

Anmeld

28. november 2012

sandra-mor

hvad er tæt på vejle ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.