Kryds fingre for min far....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

263 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. maj 2009

Musen5

Min far har de sidste vistnok 4 år haft kræft..

Nu er han så blevet tilknyttet riget for fik kort tid før Benjamins fødselsdag en knoglemarvstransplantation... Den gik fint men et par dage efter røg han på sygehuset med 38 i feber. Dette har så udviklet sig til at han i weekenden fik 41 i feber og fik konstateret lungebetændelse.

Han har så været lagt i respirator weekenden over og de har flere gange suget hans lunger.

Sidste nyt er pt at det går meget meget meget langsommt fremad. Knoglemarven han har fået er begyndt at tage over, men de slås stadig med næb og klør mod hans lungebetændelse

Da jeg snakkede med min mor igår (hun er indlagt sammen med ham) sagde hun at han havde sagt at hvis dette skulle blive ved ret meget længere ville han hellere stille træskoene. Han er kun 64.

Jeg håber og beder til at vi ikke mister ham... Og at han er frisk og glad når han til september bliver morfar igen

/Mette 25+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2009

Mathilde

Hej Mette

Puh det er bare så hårdt når ens kære er så syge, at man frygter at miste dem. Jeg har selv sagt farvel til min far et par gange fordi han lå i koma og de ikke vidste hvilken vej det ville gå... Heldigvis vågnede han igen. Men ventetiden er ulidelig!

Jeg håber på det bedste.
Knus og tanker fra Mathilde

Anmeld

25. maj 2009

DK

Hej
Min mor har haft kræft 2 gang, og jeg kender den afmagtsfølelse man har. Selv om man selv er voksen, så er man det bare aldrig rigtig helt når det drejer sig om sine forældre.

Jeg sender alle de varme gode tanker jeg kan i din og din fars retning, og håber at det hele går godt, og at han stadig har mange gode år med sin familie!

++* 1.000.000

Ditte

Anmeld

25. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Uha - jeg krydser og krydser og krydser og krydser!!!!

STORT knus til dig og varme tanker til hele din familie herfra!!! Lortesygdom!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.