Indberetning til kommunen.. Hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hvor skal skrive til når man vil indberette omsorgssvigt af en familie til kommunen??

I behøver ikke skrive andet end hvorhen jeg skal sende et brev....

På forhånd tak!!

Det haster, desværre, så håber der sidder en der kan hjælpe.. Kommunen der skal sendes til, er Næstved...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

wamse

Anonym skriver:

Hvor skal skrive til når man vil indberette omsorgssvigt af en familie til kommunen??

I behøver ikke skrive andet end hvorhen jeg skal sende et brev....

På forhånd tak!!

Det haster, desværre, så håber der sidder en der kan hjælpe.. Kommunen der skal sendes til, er Næstved...

Hvis du går ind på din kommunes hjemmeside og søger på UNDERETNING,(ikke indberetning) så dukker der nok noget op, for nogle kommuner har lavet sådan man kan gøre det over deres hjemmeside, også anonymt.

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Hvis du går ind på din kommunes hjemmeside og søger på UNDERETNING,(ikke indberetning) så dukker der nok noget op, for nogle kommuner har lavet sådan man kan gøre det over deres hjemmeside, også anonymt.

Vil helst sende det med posten, da jeg vil være 100% anonym.. Har hørt om folk der har gjort det over nettet, og der er alligevel kommet nogle informationer med.. Desværre..

Men er det til Børn & unge afdeling man skal skrive til...?

Anmeld

2. oktober 2012

wamse

Anonym skriver:

Vil helst sende det med posten, da jeg vil være 100% anonym.. Har hørt om folk der har gjort det over nettet, og der er alligevel kommet nogle informationer med.. Desværre..

Men er det til Børn & unge afdeling man skal skrive til...?

Der står at man skal undlade at skrive navn på en underretning over nettet, og så er det anonymt, så det lyder underligt, hvis de har undladt at skrive navn på, for så er der jo intet navn at viderebringe.

Men ja det er Børn og unge afdelingen du skal sende brevet til ellers

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Der står at man skal undlade at skrive navn på en underretning over nettet, og så er det anonymt, så det lyder underligt, hvis de har undladt at skrive navn på, for så er der jo intet navn at viderebringe.

Men ja det er Børn og unge afdelingen du skal sende brevet til ellers

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.