Hvad er det bedste aktivitets legetøj? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

Malli

Som overskriften siger anbefal det bedste aktivitetslegetøj i alderen 0-6 mdr. Hvad har været jeres børns ynglings, hvad ville i ikke ha undværet osv!
Jeg har en datter på 6 uger, og jeg går og kigger efter aktivitetslegetøj, der findes bare SÅ meget, så hvad ville være et godt køb?
Kom ned jeres bud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Team Putte

Malli skriver:

Som overskriften siger anbefal det bedste aktivitetslegetøj i alderen 0-6 mdr. Hvad har været jeres børns ynglings, hvad ville i ikke ha undværet osv!
Jeg har en datter på 6 uger, og jeg går og kigger efter aktivitetslegetøj, der findes bare SÅ meget, så hvad ville være et godt køb?
Kom ned jeres bud

Min datter på 3 mdr er super glad for sine hånd- og fodrangler fra Lamaze

Anmeld

2. oktober 2012

Malli

Team Putte skriver:

Min datter på 3 mdr er super glad for sine hånd- og fodrangler fra Lamaze

arhh dem har jeg faktisk liggende ved jeg, fra min store datter. De må findes tak for svar

Anmeld

2. oktober 2012

Malli

Ikke flere??

Anmeld

2. oktober 2012

FruHolm <3

Malli skriver:

Kom ned jeres bud

En OBall den fik min dreng da han var omkring 4-6 uger og han har den endnu (han bliver 2 år i december) 

og ranglespejl med håndtag i begge sider  

lamaze robot rangle var også et hit

Anmeld

2. oktober 2012

Malli

MinBabyOscar <3 skriver:

En OBall den fik min dreng da han var omkring 4-6 uger og han har den endnu (han bliver 2 år i december) 

og ranglespejl med håndtag i begge sider  

lamaze robot rangle var også et hit

Det lyder spændende. Ved du evt hvilket firma de forskellige er fra? hvad er en oBall?

Anmeld

2. oktober 2012

FruHolm <3

Malli skriver:

Det lyder spændende. Ved du evt hvilket firma de forskellige er fra? hvad er en oBall?

Her er et link til Oball  http://www.babysam.dk/catalogsearch/result/?q=Oball min søn har den til 79.95 det var den eneste der var ude på markedet da han var spæd, der er ingen giftstoffer i, så den kan de bide i, den kan "krølles" sammen ude. At gå i stykker, den kan endda tåle at blive kørt over

OBall kan også købes i div legetøjsforretninger og den fås i flere forskellige størrelser  

de andre ting er købt i ønskebørn

Anmeld

2. oktober 2012

Malli

MinBabyOscar <3 skriver:

Her er et link til Oball  http://www.babysam.dk/catalogsearch/result/?q=Oball min søn har den til 79.95 det var den eneste der var ude på markedet da han var spæd, der er ingen giftstoffer i, så den kan de bide i, den kan "krølles" sammen ude. At gå i stykker, den kan endda tåle at blive kørt over

OBall kan også købes i div legetøjsforretninger og den fås i flere forskellige størrelser  

de andre ting er købt i ønskebørn

Tak for det
Det vil jeg kigge nærmere på ... Tak for hjælpen.

Anmeld

2. oktober 2012

FruHolm <3

Malli skriver:

Tak for det
Det vil jeg kigge nærmere på ... Tak for hjælpen.

Det var så lidt ;P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.