xl s medical Kender du det ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

Mor1012

virker det og hvad med bivirkninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Dinna88

Jeg har ikke prøvet det. Men jeg vil sige, at det er noget pjat. Jeg har lige kigget på deres hjemmesiden, og da jeg læste det med appetitvækkeren var det nok for mig.

Så tager du disse piller der mindsker din appetit fordi du har en stor masse i mavesækken - hvad tror du så sker når du stopper med pillerne? Din appetit er tilbage hvor den var før, fordi du stadig skal fylde din mavesæk. Der har du pointer nummer 1 der gør at der er dumt at smide pengene der.

Hvis du meget gerne vil tabe dig effektivt så mindsk din mavesæk SELV. Det er en god start. Og forholdsvis nemt 

Anmeld

2. oktober 2012

LMX

Dinna88 skriver:

Jeg har ikke prøvet det. Men jeg vil sige, at det er noget pjat. Jeg har lige kigget på deres hjemmesiden, og da jeg læste det med appetitvækkeren var det nok for mig.

Så tager du disse piller der mindsker din appetit fordi du har en stor masse i mavesækken - hvad tror du så sker når du stopper med pillerne? Din appetit er tilbage hvor den var før, fordi du stadig skal fylde din mavesæk. Der har du pointer nummer 1 der gør at der er dumt at smide pengene der.

Hvis du meget gerne vil tabe dig effektivt så mindsk din mavesæk SELV. Det er en god start. Og forholdsvis nemt 

Enig

Anmeld

2. oktober 2012

Dinna88

LMX skriver:

Enig

Dejligt

Anmeld

2. oktober 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Ja er jo enig !

Men det er sku svært... Min mavesæk er jo KÆMPE ... 

Anmeld

2. oktober 2012

Viventerjer

Prinsessen<3 skriver:

virker det og hvad med bivirkninger

Jeg tog carb - blokeren og det fungerede godt for mig jeg tog den hvis vi skulle synde eller til fest

Anmeld

2. oktober 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Ja er jo enig !

Men det er sku svært... Min mavesæk er jo KÆMPE ... 

hahaha, så bare gør den mindre!!!

Anmeld

2. oktober 2012

Mor1012

Viventerdig skriver:

Jeg tog carb - blokeren og det fungerede godt for mig jeg tog den hvis vi skulle synde eller til fest

Netop det er også den jeg vil tage ! der findes nemlig 3 SLAGS XL-S

jeg tror også på de virker

Anmeld

2. oktober 2012

Viventerjer

Prinsessen<3 skriver:

Netop det er også den jeg vil tage ! der findes nemlig 3 SLAGS XL-S

jeg tror også på de virker

Det syntes jeg i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.