Jeg har været på p-piller i nogle år med en pause på 3 måneder fra oktober 2011 til 1 januar 2012 pga. mistanke om graviditet. Efter jeg så er startet op igen, så har jeg haft brunt udflåd, og mange smerter i underlivet optil min menstruation fra at jeg startede med pille pause og indtil efter menstruations afslutning. På p-pille pakken (novynette) står der at menstruationen skal starte 2 dage efter pille pause start men der kommet intet før 5-6 dagen og det er meget lidt og har rigtig mange smerter døgnet rundt de første par dage af menstruationen som om at kroppen kæmper for at få blødningen i gang.
Søgte læge pga. smerterne og uden at undersøge mig fastslog min læge at jeg havde skedekatar og gav mig nogle piller imod det hvor jeg skulle tage 4 piller af gangen 1 gange om dagen 2 dage med en dags mellemrum. Det tog det værste af det brune udflåd men smerterne er stadig enorme.
Har meget stikkende krampe aktie smerter omkring der hvor æggelederne sidder og det har jeg også uden for min menstruation og pillepause. Jeg føler virkelig jeg nærmest ikke kan være i min egen krop under de smerter og de trækker til tider også op i maven og om i ryggen.
At skifte p-piller ville ikke kunne lade sig gøre da jeg lige er startet op på den sidste pakke inden jeg stopper helt på dem eftersom min krop skal renses ud (finde sin egen cyklus igen) de næste par måneder inden min kæreste og jeg vil forsøge at blive gravide.
Så mit spørgsmål er, kan der være noget galt med mit underliv siden jeg har de her voldsomme smerter? Eller lyder det bare som noget helt almindeligt?
Anmeld