Trænger til lidt inspiration.. (Onani)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.677 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

ønskebørn74

Fuck hvor jeg trænger til kølle.. Min mand har været væk i over 2 md. nu.. Har I noget sex legetøj at anbefale?..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Leonora

Jeg har anskaffet den berømte Rabbit (fra sex and the City)
Den er helt fantatisk

Anmeld

2. oktober 2012

Kris89

http://www.dildoparties.dk/kategorier/29-gino-ultr a-7-g-spot.html

afhængig, desværre er min slidt op, så glæder mig til 10-11 hvor vi skal have party igen jeg kan få bestilt en ny.

det er bare den eneste der dur

Anmeld

19. november 2012

Mick

ønskebarn74 skriver:

Fuck hvor jeg trænger til kølle.. Min mand har været væk i over 2 md. nu.. Har I noget sex legetøj at anbefale?..

Kan da anbefale at læse lidt i tidens kvinder de skriver nogle mega gode anmeldelser. Desværre er det tit de samme ting de anmelder men sådan er det jo. Jeg har fundet en rigtig god Lelo anmeldelser på en vibrator. 

Go jagt 

Anmeld

19. november 2012

ønskebørn74

Mick skriver:

Kan da anbefale at læse lidt i tidens kvinder de skriver nogle mega gode anmeldelser. Desværre er det tit de samme ting de anmelder men sådan er det jo. Jeg har fundet en rigtig god Lelo anmeldelser på en vibrator. 

Go jagt 

Tak skal du have.. Men kan nu godt vente til på torsdag hvor manden er hjemme igen efter næsten 4md.. Så der skal gives gas.. 

Anmeld

19. november 2012

Mick

ønskebarn74 skriver:

Tak skal du have.. Men kan nu godt vente til på torsdag hvor manden er hjemme igen efter næsten 4md.. Så der skal gives gas.. 

Det lyder rigtig dejligt ;-) et legetøj kan jo ikke erstatte ens partner og omvendt vil jeg mene ;-) men god for nøjelse ;-)

Anmeld

19. november 2012

Tona

Mick skriver:

Go jagt 

De skriver også nogle mega gode erotiske noveller

Anmeld

20. november 2012

Mick

Amandas-mor skriver:

De skriver også nogle mega gode erotiske noveller

Er stor fan af tidens kvinder når jeg lige har tid til at læse det ;-) men får det da hver mdr el når det udkommer. Men som sagt eneste minus de er glad for at anmelde de samme ting. Det er især film jeg syntes går igen tit ? men dejligt blad 

Anmeld

20. november 2012

Sildefisk

ønskebarn74 skriver:

Know the feeling, her er manden også væk et par måneder

Anmeld

24. november 2012

ønskebørn74

Sildefisk skriver:

Know the feeling, her er manden også væk et par måneder

Min har været væk i næsten 4.. Men weeeeee.. Han kom hjem i torsdags.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.