Kristopher hvad ønsker du dig til jul??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

hc=k

Det spørgsmål stillede jeg min 3½ år gamle søn igår aftes. Han svarede så "Jeg ønsker mig en lillesøster, en lillebror, en racerbil, en Ipad og af bedstemor og bedste far ønsker jeg min et mega fjernsyn og en båd jeg selv kan sejle i."

Jeg synes godt nok det er nogle store ønsker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

LilleLene

hc=k skriver:

Det spørgsmål stillede jeg min 3½ år gamle søn igår aftes. Han svarede så "Jeg ønsker mig en lillesøster, en lillebror, en racerbil, en Ipad og af bedstemor og bedste far ønsker jeg min et mega fjernsyn og en båd jeg selv kan sejle i."

haha dejligt svar

Anmeld

2. oktober 2012

Lone Jakobsen

han er da klar i sine ønsker

Anmeld

2. oktober 2012

FrkZier

hc=k skriver:

hahaha det da en ung mand der ved hvad han vil have

Anmeld

2. oktober 2012

An&Jo

haha spørger man den store herhjemme på 4 år, så ønsker han sig en lillesøster og IKKE en lillebror for dem mener han at han har nok af..
Og så vil han gerne være ninja..

Den lille vil bare gerne have en traktor..

Anmeld

19. oktober 2012

miinimeal

haha kris dog(; jeg håber du har mangr penge søde(; 

her hjemme ønsker albert sig en lille søster der skal hedde luna hah han vil bestemt ikk have en lille bror.  så ønsker han sig chokolade og juice og en smølfe film den gamle er slidt op 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.