Hvem vil bage for mig ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

babymus77

Kære skønne damer:-) Jeg skal holde barne dåb D 11/11 .,. Sagen er den, vi er en stor sammenbragt familie, med ikkke så meget tid, og så er jeg IKKE kreativ og en god bager!!! Er her nogen som self mod betaling vil og kan lave en smuk dåbs kage, til min sønne mand.. Vi bliver ca 34 i alt:-). Mange hilsner Anne og Julius 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

babymus77

Du må max bo en time fra Fredericia :-) 

Anmeld

2. oktober 2012

6800

bor i varde, ved ikke om det er for langt væk??

Anmeld

2. oktober 2012

babymus77

6800 skriver:

bor i varde, ved ikke om det er for langt væk??

Hvad for kager laver du ?? Og hvad koster de? Og hvad er der i???:-) har du nogle forslag?? Kunne i om nød køre til Varde :-) 

Anmeld

2. oktober 2012

6800

babymus77 skriver:

Hvad for kager laver du ?? Og hvad koster de? Og hvad er der i???:-) har du nogle forslag?? Kunne i om nød køre til Varde :-) 

jeg er ikke prof endnu...men kan da finde ud af det Jamen jeg plejer at lave med toblerone creme og skovbær creme, men kan sagtens lave med andre smag...du kan evt kigge i kagehæftet, og se om der er nogle smag du kunne tænke dig...

pris hmmm??? ved jeg ikke, sidst jeg lavede en, kostede den 400 i materialer, og det var til 40 pers

Anmeld

2. oktober 2012

babymus77

6800 skriver:

jeg er ikke prof endnu...men kan da finde ud af det Jamen jeg plejer at lave med toblerone creme og skovbær creme, men kan sagtens lave med andre smag...du kan evt kigge i kagehæftet, og se om der er nogle smag du kunne tænke dig...

pris hmmm??? ved jeg ikke, sidst jeg lavede en, kostede den 400 i materialer, og det var til 40 pers

Uhmm lyder lækkert;-) har du nogle billeder?? 

Anmeld

3. oktober 2012

6800

babymus77 skriver:

Uhmm lyder lækkert;-) har du nogle billeder?? 

Har kun lige en af den sidste jeg lavede da min kamera er i stykker...det er jo ikke lige den genre du eftersøger 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. oktober 2012

babymus77

6800 skriver:

Har kun lige en af den sidste jeg lavede da min kamera er i stykker...det er jo ikke lige den genre du eftersøger 

Julius ville nok tænke uhmm mad;-)) hvad kan du lave så? kan du linke til noget du kan lave??

Anmeld

3. oktober 2012

6800

Julius ville nok tænke uhmm mad;-)) hvad kan du lave så? kan du linke til noget du kan lave??

kan evt lave sådan noget her...og så evt med en sut eller 2 på...du kan også prøve at finde nogle billeder og linke så kan jeg tage stilling til om jeg kan lave det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. oktober 2012

tina76

babymus77 skriver:

Kære skønne damer:-) Jeg skal holde barne dåb D 11/11 .,. Sagen er den, vi er en stor sammenbragt familie, med ikkke så meget tid, og så er jeg IKKE kreativ og en god bager!!! Er her nogen som self mod betaling vil og kan lave en smuk dåbs kage, til min sønne mand.. Vi bliver ca 34 i alt:-). Mange hilsner Anne og Julius 

Hvis du har gæster med fra sjælland, så vil jeg da gerne hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.