Fedtsugning...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fedtsugning...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.716 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. maj 2009

Honningblomst

Hej piger...

Jeg har altid svoret at jeg aldrig ville have en fedtsugning da man jo kan tabe sig på natulig vis og dermed også ændrer kroppens ydre....men hvad mener I....kunne I finde på at få en fedt sugning, har måske fået foretaget en...hvorfor, hvorfor ikke??

Knus Eva..som altå alligevel kommer til at få foretaget en sådan...smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2009

Valle81

Jeg ville gerne, men jeg er sådan en bangebuks. TØR IKKE:0)

Anmeld

25. maj 2009

karina1980

havde du spurgt før jul/nytår havde jeg sagt måske/hvis jeg turde,

men nu ved jeg hvor let jeg har haft ved at smide 10 kg og kan se hvordan min krop langsomt bliver pæn igen,
så kunne jeg ikke finde på at tage den *lette* vej

men kan godt forstå dem der gør det, det jo ikke alle der kan blive ved med at holde sin motivation oppe, resultatet af sund/fornuftig mad og masser af motion, dukker jo ikke op lige med det samme

og man vil jo helst se her og nu resultater og det får man ved operation

Anmeld

25. maj 2009

Maddox

Skal jeg nogensinde have lavet en fedtsugning, skal det kun være på indersiden af mine knæ, da jeg stadig ikke har fundet ud af hvordan man træner det væk
Resten af fedtet på min krop, vil jeg heller tabe på naturlig vis, med kostomlægning og motion.. Har ønsket mig lidt viljestyrke i fødselsdagsgave, så jeg snart kan komme i gang

Anmeld

25. maj 2009

Honningblomst

Jeg vil lige sige at jeg bestemt også synes at man skal tabe alt det man kan selv....men jeg har også set billeder af normalvægtige smukke kvinder med ridebukselår som var så voldsomt at jeg helt sikkert havde valgt samme løsning.
Jeg skal kun have suget lidt fedt ved taljen iforbindelse med mit indgrb her om fem uger, vidst for at gøre resultatet så pænt som muligt og jeg regner med at min kirurg har helt styr på det-smiler
Knus Eva

Anmeld

25. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Havde jeg penge til det så ville jeg gerne have suget lidt fedt af maven
Synes dælme det er svært at komme af med...

Anmeld

25. maj 2009

forår

Jeg har fået en foretaget for ca 10år siden.
Jeg havde en mærkelig delle over min røv på ryggen, som gjorde at mit selvvær var helt i bund. Når jeg havde alm. bluser på lagde de sig på hvil ovenpå denne hersens delle...ikke sjovt.
Så den fik jeg så fedtsuget væk. Jeg kunne godt finde på at gøre det igen engang. Dog er man mere end sindsyg øm en flere dage efter, og det var hårdt kan jeg husk.

Anmeld

25. maj 2009

Mum33

Jeg har set hvordan de gør i forskellige TV-programmer, så derfor NEJ. AV for pokker hvor ser det voldsomt og drabeligt ud.

Anmeld

25. maj 2009

Tina2

Jeg har fået det gjort.... I 2002.... Er bare sååå glad for jeg gjorde det, selvom det ikke var ret meget, kun 1 liter.

Yderside og inderside af mine lår. Havde ikke voldsomme ridebukselår, men nok til at det generede mig, så har aldrig fortrudt det:-)

Det kommer aldrig igen, for det der danner det allerøverste ved inderlår og så de "puder" på ydersiden lige under røven kan ikke trænes helt væk....

Grunden til de ikke kommer tilbage er at cellerne er fjernet for altid. Da jeg var gravid og tog meget på (25 og 31 kg) blev mine lår selvfølgelig tykkere, men formen var den samme, og da jeg tabte mig igen (har tabt det hele begge gange) var de tilbage til normalen igen:-)

Ang at turde, så tog jeg rent faktisk ikke så meget som en panodil for smerter! :-) Skulle bare gå med de lede elastikbukser i 7 uger, og det gjorde faktisk kun ondt når jeg måtte tage dem af og vaske dem.... Ellers ingen smerter overhovedet....

Anmeld

25. maj 2009

wamse

ja det ville jeg da klart gøre, hvis jeg havde tabt mig og nogle steder bare blev ved med at være "problemzoner" Kunne også godt finde på at hanke op i brysterne, løfte øjenbrynene, øjenoperation for nærsynethed........hmmm så tror jeg ikke lige der var mere lige pt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.