Autostol og indkøbsvogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.068 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

Isaac's mor

Når jeg køre ud og handle og min søn så falder i søvn på vej derhen i autostolen, plejer jeg bare at tage autostolen ned i en indkøbsvogn. Men nu har jeg lagt mærke til at der er mange som har autostolen liggende i babysædet, jeg synes det ser nooooget farligt ud så har ikk tuer prøve.. Også tænkte jeg, er det speciale autostole man lige kan sætte fast deroppe eller? For det jo sådan set meget smart, så er der jo mere plads til varene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Aabye

på min Römer autostol er der lige som sådan to hakker i stolen så den faktisk sidder fast på indkøbsvognen.. det er ret smart

Anmeld

2. oktober 2012

Dot D

Vi havde en Römer baby safe plus, og når jeg var ude og handle, så satte jeg den oppe i babysæddet. Under autostolen er der sådan to små slidser/huller, der er lige til at sætte fast på kanten af ryglænet til babysæddet, så den falder ikke ned/af.

Prøv at vende din autostol om, måske den har de slidser også det er helt klart nemmere at handle større ind, og du har øjenkontakt med den lille hele tiden

Anmeld

2. oktober 2012

Dot D

Line - med Bobben skriver:

på min Römer autostol er der lige som sådan to hakker i stolen så den faktisk sidder fast på indkøbsvognen.. det er ret smart

Lige netop, ordet hakker passer vidst bedre, men det lå lidt for langt bagud i min hjerne i dag, hi hi

Anmeld

2. oktober 2012

Aabye

Dot D skriver:

Lige netop, ordet hakker passer vidst bedre, men det lå lidt for langt bagud i min hjerne i dag, hi hi

Hihi.. Sådan er det engang imellem.. Det er hammer smart med de hakker der.. Gad vide om de er lavet for at man kan stille den på en indkøbs vogn

Anmeld

2. oktober 2012

Dot D

Line - med Bobben skriver:

Hihi.. Sådan er det engang imellem.. Det er hammer smart med de hakker der.. Gad vide om de er lavet for at man kan stille den på en indkøbs vogn

Jeg tror det, de har sørme været forudseende... De ved jo godt, at vi kvinder ikke er til at holde fra butikkerne - barsel eller ej, hi hi

Anmeld

2. oktober 2012

Aabye

Dot D skriver:

Jeg tror det, de har sørme været forudseende... De ved jo godt, at vi kvinder ikke er til at holde fra butikkerne - barsel eller ej, hi hi

Ja det kan nemt tænkes.. hihih

Anmeld

2. oktober 2012

Skouboe

Faktisk er hakkene beregnet til selebasen, men de passer perfekt på indkøbsvognen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.