hemmeligt bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej derude. Manden og jeg er blevet enige om at vores bryllup skal være hemmeligt, og at vi kun ønsker det skal være min mand, jeg og vores datter og et vennepar som vidner. Vi skal vies på rådhuset.. er der andre som har prøvet dette..?? Og hvordan har i gjort..?? Vi snakkede om at bestille en fotograf og få taget nogle gode billeder, og så bare ud og spise med vores vennepar bagefter.. Da pengene er små, og vi ikne ønsker at være i centrum er dette den bedste løsning for os.. Har i nogle ideer til hvodan dette kan foregå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej derude. Manden og jeg er blevet enige om at vores bryllup skal være hemmeligt, og at vi kun ønsker det skal være min mand, jeg og vores datter og et vennepar som vidner. Vi skal vies på rådhuset.. er der andre som har prøvet dette..?? Og hvordan har i gjort..?? Vi snakkede om at bestille en fotograf og få taget nogle gode billeder, og så bare ud og spise med vores vennepar bagefter.. Da pengene er små, og vi ikne ønsker at være i centrum er dette den bedste løsning for os.. Har i nogle ideer til hvodan dette kan foregå

Det lyder da rigtigt hyggeligt, præcis som du siger det der.

Min tante og onkel gjorde det nøjagtigt på samme måde.
Blot datteren og et par venner, og så var de lige hos fotografen og fik taget billeder, og bagefter ude og spise en god  middag.
Vennerne tog så datteren med hjem og de tog så på weekendophold på en kro.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

2. oktober 2012

Dot D

Vi blev gift på rådhuset, kun vores forældre og min morfar var med. Og vores to dejlige små unger.... Vores søskende og venner vidste ikke noget

Efter rådhuset gik vi på restaurant og spiste allesammen, rigtigt hyggeligt og ikke formelt på nogen måde

Min mand bryder sig heller ikke om den opmærksomhed, der automatisk normalt følger et bryllup

Anmeld

2. oktober 2012

Benjamins'mor

Min far og hans kæreste blev hemmeligt gift i August.

De besluttede sig for det mens de var på ferie, og blev gift på rådhuset da de kom hjem.

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Har i nogle gode hjemmesider hvor man kan finde prinsesse kjole til min datter..? Hun er 4 år.. jeg har søgt på nettet længe nu men uden held da den jo også skal være billig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.