Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Legede lige lidt med kameraet tidligere idag, og fik så et redigeringsprogram - så skulle jeg selvfølgelig lige prøve
Her er resultatet, hvad synes I?
Har aldrig før leget med sådan et
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Op
Jeg synes billederne i sig selv er super søde - dejlige unger Men jeg synes det er lidt sjovt at du ikke er konsekvent i din brug af kontrast - jeg bruger selv en del kontrast, da jeg synes det ser super godt ud. Nogle steder er det så brændt lidt ud, andre steder er der næsten ingen kontrast
Dinna88 skriver: Jeg synes billederne i sig selv er super søde - dejlige unger Men jeg synes det er lidt sjovt at du ikke er konsekvent i din brug af kontrast - jeg bruger selv en del kontrast, da jeg synes det ser super godt ud. Nogle steder er det så brændt lidt ud, andre steder er der næsten ingen kontrast
Skal lige være med i hvad det betyder? Som sagt er det første gang jeg kaster mig ud i sådan noget
Jeg gjorde bare noget forskelligt og hvad jeg synes var pænt
AnnaKJ skriver: Skal lige være med i hvad det betyder? Som sagt er det første gang jeg kaster mig ud i sådan noget Jeg gjorde bare noget forskelligt og hvad jeg synes var pænt
Altså, bum.. Jamen.. Jeg er jo ikke god til at forklare sådan noget Kontrasten er den der giver de meget skarpe, lyse steder og omvendt - de meget mørke steder. Jeg bruger det meget selv. Men nu kan jeg selvfølgelig ikke finder billeder hvor det er tydeligt Men er kontrasten for stor, så kommer der brændte pletter - hvor detaljerne forsvinder i enten er hvid plet eller sort plet Giver det lidt mening?
Jeg kan virkelig godt lide kontrastbrugen på det sidste billede! På billede 3 er den ret stor (for stor til mig) og billedet er ret brændt ud. Men så på billede 7 er den ikke ret stor. På billede 5 er kontrasten også ret stor, men der fungerer det lidt bedre - men prøv f.eks. at se på hånden. Der er absolut ingen detaljer
Dinna88 skriver: Altså, bum.. Jamen.. Jeg er jo ikke god til at forklare sådan noget Kontrasten er den der giver de meget skarpe, lyse steder og omvendt - de meget mørke steder. Jeg bruger det meget selv. Men nu kan jeg selvfølgelig ikke finder billeder hvor det er tydeligt Men er kontrasten for stor, så kommer der brændte pletter - hvor detaljerne forsvinder i enten er hvid plet eller sort plet Giver det lidt mening? Jeg kan virkelig godt lide kontrastbrugen på det sidste billede! På billede 3 er den ret stor (for stor til mig) og billedet er ret brændt ud. Men så på billede 7 er den ikke ret stor. På billede 5 er kontrasten også ret stor, men der fungerer det lidt bedre - men prøv f.eks. at se på hånden. Der er absolut ingen detaljer
Okay, så er jeg med
Jeg leger lidt videre så Skal ned til min ven i fotohandlen og have dem fremkaldt, så de skulle gerne være perfekte (eller så meget som de nu kan, med en uerfaren fotograf)
AnnaKJ skriver: Okay, så er jeg med Jeg leger lidt videre så Skal ned til min ven i fotohandlen og have dem fremkaldt, så de skulle gerne være perfekte (eller så meget som de nu kan, med en uerfaren fotograf)
Jeg ville nok se på dem, og så ligne kontrasten lidt ud - hvis de skal stå i samme hus!
Dinna88 skriver: Jeg ville nok se på dem, og så ligne kontrasten lidt ud - hvis de skal stå i samme hus!
Jep
Jeg prøver - tak for råd
AnnaKJ skriver: Jep Jeg prøver - tak for råd
Så lidt!
Det ser rigtig godt ud og hvor er de kære. Er helt vild med 5 og 8
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128