Gode ideer til at tage hen på ferie??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. maj 2009

Guldet

Jeg og min kæreste har 3 ugers ferie til sommer..
MIn datter er ca. 7mdr. der.. ! nogle der har nogle ideer til hvor man kan tage hen med sådan en lille størrelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2009

Rasmine

Jeg ville helt klart vælge en bungalow/lejlighed eller lign., hvor I nemt kan have en barnevogn med.
Hoteller har vel elevator, men der er ofte kun det ene rum på hoteller, og om aftenen når den lille sover, er det lidt træls man ikke kan se tv eller få en sjus, uden man skal være stille.

Mht. til sted, så er det vel kun fantasien som sætter grænser.

Tænker du på udland eller DK?

Anmeld

25. maj 2009

Guldet

jeg tænker både udland og Dk. kender du nogle gode steder herhjemme, du kan anbefale??

Anmeld

25. maj 2009

Rasmine

Det kommer lidt an på hvad det må koste jo.
Sommerhus er vel altid et hit, og med én på 7 mdr. behøver man jo ikke bo i nærheden af nogle forlystelser, endnu.

Anmeld

25. maj 2009

Guldet

Ja har også overvejet, noget sommerhus halløj..  Må igang med at lede

Anmeld

25. maj 2009

Pernille34

Julie R skriver:

Ja har også overvejet, noget sommerhus halløj..  Må igang med at lede

Hejsa..

Vi har lejet et sommerhus i nordjylland i gennem Dancenter..

Det er bygget sidste år, og har bl.a. spabad, det er 99 kvm.. Vi har betalt 3.800 kr. for 1 uge.. Det er en okay pris, syns jeg..

De udlejer sommerhuse over hele landet og vist også i udlandet..

Men du skal nok være hurtig, vi bestilte sommerhuset i februar og det er udlejet det meste af sommeren nu..

God søgning..

Pernille

Anmeld

25. maj 2009

Maddox

Hvis I vælger at tage sydpå vil jeg anbefale Panthea Garden i Ayia Napa, på Cypern..  
Det er et rigtig godt sted, når man skal have små børn med.

Hvis man lejer et af værelserne, nede ved jorden og ud mod poolen, kan man jo lade den lille sove til middag i barnevognen, inde på værelset hvor der er køligt, mens man selv soler på terassen, eller ved poolen, som ligger lige foran.. Og har man baby-alarmen med, kan man sagtens høre barnet, når det vågner..

Anmeld

25. maj 2009

Anja

Mit råd vil være: tag der hen hvor I har lyst !!

Jeres barn er så lille endnu, at bare mor og far er der, så er det godt og trygt

Ville dog ikke vælge et sted i udlandet, hvor der er 30 grader eller der over, for det kan godt være hårdt for de små.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.