Hjælp mig med hendes søvn, før jeg bliver idiot!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

Solstrålebørn

Tabula Rasa skriver:

Hun kan slet ikke lide vælling, så det er så nemt :p

Ja så er det jo meget nemt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

Aagaard

Tabula Rasa skriver:

Måske skal vi prøve med godnatgrød og se om det virker hun får altid godnatflaske, det er den ekstra flaske midt om natten jeg vil undgå for ikke at lære hende at spise om natten. Hun sover ikke videre af den, men omvendt hvis hun ikke får den falder hun aldrig i søvn fordi hun er vågen så længe hun når at blive sulten

Ja hvis hun ikke sover videre af den alligevel så kan jeg sagtens forstå at du vil undgå den. Men prøv da lige godnat grøden af, her er den starten på godnat ritualet:

Grød
Tandbørstning
Ren ble
i soveposen
Godnathistorie (hvis jeg putter og enya musik på telefonen hvis kæresten putter :-))
og så i seng

Håber for jer at det virker!

Anmeld

1. oktober 2012

Tabula Rasa

Aagaard skriver:

Ja hvis hun ikke sover videre af den alligevel så kan jeg sagtens forstå at du vil undgå den. Men prøv da lige godnat grøden af, her er den starten på godnat ritualet:

Grød
Tandbørstning
Ren ble
i soveposen
Godnathistorie (hvis jeg putter og enya musik på telefonen hvis kæresten putter :-))
og så i seng

Håber for jer at det virker!

Men slet ingen godnatflaske så? For uden de 200 ml mme kommer hun ikke op på tilstrækkeligt daglig mælkeindtag, hun er ikke den store drikker desværre! Og tak, vil prøve det af fra i morgen

Anmeld

1. oktober 2012

Aagaard

Tabula Rasa skriver:

Men slet ingen godnatflaske så? For uden de 200 ml mme kommer hun ikke op på tilstrækkeligt daglig mælkeindtag, hun er ikke den store drikker desværre! Og tak, vil prøve det af fra i morgen

Du kan lave grøden på mme hvis du vil. Det gjorde vi i en lang periode - især efter hun holdt op med at ville ammes om dagen da hun var 5 mdr

Hendes grød med mme blev lavet så den svarede til 200ml mme
200ml vand og hvad du nu laver grød af til hende koges sammen til det er færdigt. Herefter røre du den mængde pulver i grøden som du ellers ville have blandet i 200ml vand.

På den måde svarer grøden ernæringsmæssigt til den samme mængde mme.
- mega smart syntes jeg, det var min fantastisk sundhedplejeske som kom med det da jeg panikkede over at hun ikke ville ammes mere om dagen som kun 5 mdr gammel. så får hun både alt det hun skal have OG bliver mæt

Men får hun ikke alt hun skal have i løbet af en dag skal hun bare have jerndråber suplerende - det var ihvertfald det vi fik at vide

Anmeld

1. oktober 2012

serinasmor

Når hun er vågen midt om natten ligger hun så i egen seng ?

Her tog vi serina ind til os ... nogle gange faldt hun i søvn med det samme andre gange ikke .. men vi fik mere ro (og søvn) fordi vi ikke skulle rende ind til hende på skift ... serina fil tryghed hvilket det åbenbart også handlede lidt om ... efter en uges tid faldt hun i søvn hos os nærmest med det samme næsten hver gang ... og efter et par måneder stilnede det af det er nok 4 mdr siden sidst ... og der var det måske 2-4 gange om måneden

Håber i finder det der passer til jer

Anmeld

4. oktober 2012

Mor010711

Selvom det ikke er min tråd, takker jeg for gode råd

Vi er nemlig inde i en lignende periode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.