Hej Mette,
Jeg har et par gange været til Katvig og Molo lagersalg i København. Det første Katvig Lagersalg jeg var til var fantastisk. Der var SÅ meget tøj - kunne slet ikke styre mig
Jeg var medlem af Børn i Byen, så kom ind dagen før det åbnede for "almindelige dødelige", plus at jeg kom tidligt og stod i kø, og kom ind som en af de første. Det var fedt!!! Og hvilken fangst!
Et par måneder senere var jeg til endnu et Katvig lagersalg, og det var ret nitten
Der var masser af tøj, men...det var bare ikke fedt - i hvert fald ikke i forhold til første gang. Og denne gang kom jeg også ind som en af de første. Tror ikke jeg har været til et siden.
Molo lagersalg er noget bedre. En kæmpe hal fyldt med tøj. Og det er lige meget om man kommer torsdag eller søndag. Jeg synes jeg har gode erfaringer med Molo lagersalg. Dog, er man ude efter flyverdragter, undertøj og den slags, så skal man komme ved åbningstid. Men vil man have t-shirts, bukser, sengetøj, huer mv., så er der masser. Det er ikke mega billigt, men det er da noget billigere end i butikkerne.
Mvh. Lise
Anmeld