underlig føelse i kroppen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

976 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

Princesspigen

jeg er 38+3 idag..

fik for 2 uger siden af vide jeg måske var i begynde fødsel men det gik i sig selv igen, heldigvis

men her til aften fik jeg pludselig en underlig føelse i kroppen..

en føelse af at det er snart.. måske ikke idag eller imorgen men ihværtifal meget snart..  

kroppen viser ikke rigtigt tegn på noget, har lidt murren i underlivet men har jeg jo haft i 2 uger der er kommet og gået hele tiden, men ud over det intet..

og så har jeg noget der føles som et blåt mærke lige der hvor babys hoved/arme bevæger sig hele tiden men det hører jo med  

har nogle af jer oplevet noget ligende og har det vist sig at være rigtigt ? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

Princesspigen

ingen der har oplevet det samme ?

Anmeld

1. oktober 2012

dukke

Jeg havde det på sammen måde da jeg nået termin med min den store og tænkte nu sker der nok snart (gik 9 dage over)

Da jeg jeg var gået 5 dage over begyndte jeg at få veer, da jeg så var 8 dage over vågnet jeg meget meget tidligt og havde ret ondt i maven og ringede ind til FG og sagde at mine veer havde taget til i styrke men de ville ikke se mig. Min søns far skulle på arbejde og jeg spurgte om han ikke ville blive hjemme for jeg var sikker på der ville ske noget inde for de næste par timer men det ville han ikke så han tog af sted og ganske rigtig som jeg sagde ville der ske noget mit vand til 11.45 med fødte først 20 timer efter

Anmeld

1. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kénder det ik, da jeg blev sat i gang, her anden gang. Men held og lykke med det! Vh stine

Anmeld

1. oktober 2012

Princesspigen

dukke skriver:

Jeg havde det på sammen måde da jeg nået termin med min den store og tænkte nu sker der nok snart (gik 9 dage over)

Da jeg jeg var gået 5 dage over begyndte jeg at få veer, da jeg så var 8 dage over vågnet jeg meget meget tidligt og havde ret ondt i maven og ringede ind til FG og sagde at mine veer havde taget til i styrke men de ville ikke se mig. Min søns far skulle på arbejde og jeg spurgte om han ikke ville blive hjemme for jeg var sikker på der ville ske noget inde for de næste par timer men det ville han ikke så han tog af sted og ganske rigtig som jeg sagde ville der ske noget mit vand til 11.45 med fødte først 20 timer efter

hihi okay.. lidt sjovt et eller andet sted at du fik ret  

Anmeld

1. oktober 2012

Princesspigen

StineW79 skriver:

Kénder det ik, da jeg blev sat i gang, her anden gang. Men held og lykke med det! Vh stine

tak skal du have  

Anmeld

1. oktober 2012

Bellas Mor

Jeg har det på fuldstændig samme måde!!

Jeg er idag 39+1 og fik veer for ca. 1½ uge siden, gik dog i sig selv igen. Idag gik slimproppen, og har haft det lidt sært i et par dage..

Så håber på at bettemanden har fødselsdag enten imorgen eller onsdag

Anmeld

1. oktober 2012

dukke

Princesspigen skriver:

hihi okay.. lidt sjovt et eller andet sted at du fik ret  

ja det må man nok sige :-)

Anmeld

1. oktober 2012

Princesspigen

Bellas Mor skriver:

Jeg har det på fuldstændig samme måde!!

Jeg er idag 39+1 og fik veer for ca. 1½ uge siden, gik dog i sig selv igen. Idag gik slimproppen, og har haft det lidt sært i et par dage..

Så håber på at bettemanden har fødselsdag enten imorgen eller onsdag

for jer så

imorgen skal jeg hele vejen fra jægerspris til hundige - til jm

og onsdag har vi sidste fødsels forberedelse, så det ville ikke gøre noget hvis det lig ventede til onsdag aften eller sådan  men sker det så sker det, glæder mig jo til at se mit lille vidunder

Anmeld

1. oktober 2012

piadas

Jo, det prøvede jeg sidste gang, jeg skulle føde!

Lørdag eftermiddag begyndte jeg at få den der fornemmelse i kroppen, men jeg fødte først tirsdag aften - altså 3 dage efter. Jeg havde småveer i nætterne op til og tirsdag morgen havde jeg tegnblødning + slimproppen gik. De tog vandet kl. 13, fordi jeg var gået to uger over, og klokken 19.42 er hun født.

Spændende om du føder inden for de næste par dage - men altså det er min tur først! Jeg har termin imorgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.