Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja .. .vi er 90 % sikre på aqt det er en dreng, så skal til at have fundet navne, men synes jo det skal passe lidt sammen. Så hvad synes I passer til Noah?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
E. B. skriver: DDeJa .. .vi er 90 % sikre på aqt det er en dreng, så skal til at have fundet navne, men synes jo det skal passe lidt sammen. Så hvad synes I passer til Noah?
DDeJa .. .vi er 90 % sikre på aqt det er en dreng, så skal til at have fundet navne, men synes jo det skal passe lidt sammen. Så hvad synes I passer til Noah?
er også rigtigt sødt
Umiddelbart tænker jeg William.
Men synes også Philip og Liam passer rigtig godt til
Vi har en Marius - og lillebror tænker vi på at kalde Noah så det synes jeg jo passer fint sammen
Gigl skriver: Vi har en Marius - og lillebror tænker vi på at kalde Noah så det synes jeg jo passer fint sammen
Så sødt, men brugt i familien allerede.
Har selv en dejlig Noah. Han hedder William til mellemnavn, da vi syntes de to navne passer godt sammen. Lillebror på snart én måned, skal hedde Benjamin, da vi også synes de navne matcher fint
Noah og ...
Niklas
Marcus
Leo
E. B. skriver: Ja .. .vi er 90 % sikre på aqt det er en dreng, så skal til at have fundet navne, men synes jo det skal passe lidt sammen. Så hvad synes I passer til Noah?
Nikolaj.
Nikolaj & Noah
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128