Er det kun mig, der har bumser i hele skærmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

bubba

Hejsa.. 

Ja, spørgsmålet står jo i overskriften..

har aldrig haft særlig mange bumser, men NU kommer de.!! Har så også taget 8 kg på allerede (er 10+4), det har jo nok også noget med det at gøre :-p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

FF

Ja min hud er blevet  uren , har fået lidt mere bumser :I , men det er ikke så slem hos mig :i

Anmeld

1. oktober 2012

bubba

Ved mig er det mest min pande.. Men nøj, hvor er det grimt ;-)

Anmeld

1. oktober 2012

abe123

jeg har af to omgange i denne graviditet haft de sygeste bumser i hele hovedet, dog mest i panden, men også på brystet og ryggen og i hårbunden... mmm læækkert 

det er dog ved at være væk nu men det kommer sikkert retur. Ud over det er jeg også den heldige vinder af at have fået sorte hår på maven, jeg er heldig eller noget................ 

Anmeld

1. oktober 2012

FF

Har  lagt til mærkes at bumserne mest er på panden hos mig, ligesom i andre siger :i 

har for førstegang i mi liv fået lange negle uhh deiligt hehe , men det er nok begrund af vitaminerne :i

Anmeld

1. oktober 2012

th

bubba skriver:

Hejsa.. 

har aldrig haft særlig mange bumser, men NU kommer de.!! Har så også taget 8 kg på allerede (er 10+4), det har jo nok også noget med det at gøre :-p

jeg har også bumser i panden, men jeg har tabt 2 kilo. er 10+1 11+1.... venter spændt på indkaldelse til nf.

Anmeld

3. oktober 2012

M (:

bubba skriver:

Hejsa.. 

Jeg har ingen i ansigtet, tilgengæld kan jeg nærmest ikke finde min ryg for bare bumser.. 

Anmeld

7. oktober 2012

Tanja Hedelund Jensen

M (: skriver:

Jeg har ingen i ansigtet, tilgengæld kan jeg nærmest ikke finde min ryg for bare bumser.. 

jeg kan også melde mig på det men ryggen. Har desværre også en del på brysterne

Anmeld

7. oktober 2012

M (:

Tanja Hedelund Jensen skriver:

jeg kan også melde mig på det men ryggen. Har desværre også en del på brysterne

Så er vi to.. Og INTET hjælper! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.