johanna bevæger sig rundt nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. marts 2008

Siber

men altså siddende. Hun sidder på sin flade mås, og læner sig ud over benene og trækker sig frem i armene, hvis hun vil have noget legetøj! jeg tror sku hun kommer til at hoppe rundt på sin numse, ligesom sin søster. Vi er bare anti kravle fam

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2008

Sille

Haha.. det må se sjovt ud når hun "gumper" rundt.. Det er dejligt.. tillyk'..:) kh sille

Anmeld

12. marts 2008

BellaT

Tillykke med numsehopperen:)).
Sådan gør Phillip også nogle gange. Især på vores nye glatte køkkengulv. Men han kommer ikke så langt omkring.
Ser vildt sjovt og besværligt ud.:D

Knus fra Helle....

Anmeld

12. marts 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Sille skriver:[/småt][/f] Haha.. det må se sjovt ud når hun "gumper" rundt.. Det er dejligt.. tillyk'..:) kh sille[/citat] ja det hedder nemlig at gumpe....lol...gud det ord havde jeg sgu glemt...lol hvor er det bare fedt hun kommer frem på den måde...men bare de kommer frem, er det vel også fin... her kommer vi bare ingen steder, så vi hyler da bare når vi vil have noget!8D

Anmeld

12. marts 2008

Siber

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Sille skriver:[/småt][/f] Haha.. det må se sjovt ud når hun "gumper" rundt.. Det er dejligt.. tillyk'..:) kh sille[/citat] ja det hedder nemlig at gumpe....lol...gud det ord havde jeg sgu glemt...lol hvor er det bare fedt hun kommer frem på den måde...men bare de kommer frem, er det vel også fin... her kommer vi bare ingen steder, så vi hyler da bare når vi vil have noget!8D[/citat] ja ja det havde jeg helt glemt, gumpe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.