Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Synes det lidt pinligt - jeg ved ikke lige få sidst jeg født gik vandt bare.
Men ja, Der lidt blod i min udflåd, og kræftig plukveer ( tror det plukveer ). Hvad kan det være?
Nogen der ved hvad det kan betyde. Skal jeg ringe til FG?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnaKJ skriver: Det er tegnblødning Intet farligt og du behøver ikke ringe til FG Du får sikkert snart veer
Det er tegnblødning Intet farligt og du behøver ikke ringe til FG Du får sikkert snart veer
Mange tak. Spændt på at se om jeg kan huske hvordan veer føles.
Spændende !!!!! så har du nok din baby i armene inden for de nærmeste dage.. Da jeg fik tegn blødning gik der 12 timer, så kom de første veer
God fødsel når du når dertil : )
Lahn11 skriver: Spændende !!!!! så har du nok din baby i armene inden for de nærmeste dage.. Da jeg fik tegn blødning gik der 12 timer, så kom de første veer God fødsel når du når dertil : )
Glæder mig ! !
Der er ca 15 min imellen mine plukveer , er det så plukveer ?
Anonym skriver: Glæder mig ! ! Der er ca 15 min imellen mine plukveer , er det så plukveer ?
Nope--ikke hvis du kan tage tid på hvornår de kommer og det er regelmæssigt.Så er du gået i fødsel.Ring du bare til FG og få en snak og aftal med dem, hvornår de gerne vil se dig.'
Held og lykke....jeg glæder mig til update
KærligstSussie
Slimproppen evt..
Jeg begyndte at bløde da min gik..
Nej ikke når du kan tage tid på dem der er noget igang dernede så ..Skynd dig at få noget søvn så længe det ikke gør alt for ondt ! Dyflår brug for alle dine kræfter snart ! GOD fødsel !!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128