Søvn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

Tulle28

Min datter synes verden er såååååå spændende... Og synes ikke man skal sove dagen væk. Vi har virkelig svært ved at få hende til at sove, og det er uanset om det er efter 45 min. eller 1,5 time... Vi putter hende ved 1. træthedstegn (gaber, rød om øjnene) og har både altanbarnevogn og slyngevugge. Går vi en tur med barnevognen er der ingen problemer.

Hvordan putter I jeres børn?

Vi har som regel ro herhjemme kl. 21.00, hvilket jeg synes er stor luksus og hun sover igennem, afbrudt af amning hver 2.-4. time. Ingen problemet der:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

Rosengreen

Karla bliver puttet i barnevognen når den store afleveres i vuggestue. Det plejer at være 1-2 timer efter hun er vågnet. Her sover hun omkring 3 timer, så er hun vågen et par timer og så sover hun igen i et par timer. Jeg synes det er tydeligt at aflæse hvornår hun er træt. Nogle gange falder hun i søvn på mig, og så er det bare i tøj og ud i barnevognen  Når jeg fanger hende i hendes trærhedstegn ligger jeg hende bare i barnevognen, ikke noget med at gå eller vugge. Håber det fortsætter med at være så nemt  

Om aftenen er det lidt forskelligt hvornår hun sover. Her sover hun på vores arm indtil vi går i seng omkring kl.22.. Dååårlig vane som vi skal af med! Men det er så hyggeligt  Om natten er der amning hver 3.-4. time (en meget lille tår!) og så sover hun bare videre. SKØNT!

Anmeld

1. oktober 2012

nielsen80

Som du ved, har jeg p.t et appetitspring kørende, så søvn forekommer kun i cirka 45 min af gangen....MEN før det, så svøbte vi Karla og lagde en sutteklud ved hoved. Dette virkede for os......altså indtil halvanden uge siden

Desuden så ja, jeg går tur med barnevognen, så ofte som vejret tillader det, både formiddag og eftermiddag. Karla faldt altid i dyb søvn ved det. Og vores barnevogn står på en overdækket terasse.

Anmeld

1. oktober 2012

Kay

her sover hun fra 22/23-8 med en indlagt spisepause... om dagen er det svært at få hende til at sove længere tid end 5-30 minutter og helst hos mor...

Anmeld

1. oktober 2012

Rosengreen

Jeg glemte at skrive at Karla sover bedst om dagen når der "larmer" lidt omkring hende. Så hun hører snak i radioen når hun sover ude i barnevognen  Hun står lige udenfor vores vindue. Før jeg fandt ud af det, sov hun også kun højest en time af gangen, for så at sove videre på mig når hun kom op.. 

Anmeld

2. oktober 2012

Tulle28

Tak for svar piger

Min store datter var en sovetryne uden lige da hun var spæd, og der mindes jeg at vi bare lagde hende i liften og evt. svingede lidt med den, hvis hun var urolig. Der kom søvn problemerne først senere...

Idag er hun faldet rimelig pænt i søvn i slyngevuggen 2 gange nu, så jeg håber det er den nye trend I morges snuppede hun 2 timer i den og nu har hun foreløbig sovet 1 time igen, så jeg er fortrøstningsfuld!
til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.