Har været til karneval.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. maj 2009

Tina2

i lørdags, det var SÅ godt:-) Virkelig årets fest:-)

Tænkte om I lige ville se et billede af min mand og jeg som djævle og hele vores gruppe som vi fulgtes med:-) Det var virkelig en fed dag!!!!
Lige omkring 30.000 mennesker i optog skulle der ha været:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2009

Tina2

Og så lige billederne.....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. maj 2009

linemus

Hold da op, der er godt fyldt op i gaden. Er det Vesterbro?

I er rigtig fine   Det er mange år siden, jeg har været til det rigtige karneval. Af en eller anden grund er vi gået over til børnekarnevallet i stedet 

Anmeld

25. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
He he, hvor er I bare fine

Var selv inde og se optog, men var dog ikke klædt ud. Men hold op der var mange gode udklædninger i år... og rigtig god stemning
Synes det var meget federe i år end sidst jeg var derinde... men det var så også 2 uger inden min datter blev født

Var I i Kildeparken så? Vi var lidt nærige, så vi sad ude foran

Anmeld

25. maj 2009

Rasmine

Hahahhaha, feeeed udklædning, hvor er den røde farve fra, og ER den gået af i vask?

Anmeld

25. maj 2009

Guldet

Wow hvor ser i godt ud!!

Anmeld

25. maj 2009

Pia

Vi var inde og se optoget og jeg så skam også godt jer og jeres vogn
Men kunne ikke helt kende dig, da du jo ikke ligner en  på dit profil billede
Der var mang mennesker der inde og som altid nød vi og stå på side linjen og se optoget og nyde det gode vejr og en øl..
Ja jeg nød nu kun vand.. men det er også fint nok..
Vi var ikke i kilden, for vi havde unger med ind og se optoget og de var helt fasineret af det..
Og ja efter og have stået og set optog i  4 timer, så kunne min krop heller ikke mere..
Så skulle jeg hjem og have mine elefant ben op

Pia.

Anmeld

25. maj 2009

Tina2

Tak skal I ha:-) Det var en FANTASTIIIIISK dag:-)

Thomas fik den røde farve af, ja, men den vaskeklud han brugte er blevet fesen lyserød efter vask, ha ha!!!!

Billedet er fra Kastetvej, så er faktisk kun en af "grenene" til selve optoget, så tro mig, der var FYLDT i gaderne!!!!

Rikke: Ja, vi var i Kilden, men jeg sku slet ikke være gået derind... Gassen gik sgu helt af ballonen og tømmermændene kom snigende så vi tog hjem kl. 19. Sad faktisk udenfor i ca 4 timer:-) Vores vogn var jo fyldt med drikkevarer så dem ku vi jo ligeså godt drikke først:-)
Og heldigvis var vi jo så ude af Kilden da slagsmålet startede derinde (har I vel læst om) selvom det kun var banderne selv der var involverede.....

Ha ha, Pia! Var jeg så svær at kende? Hvor stod I henne?

Anmeld

25. maj 2009

Pia

Tina2 skriver:

Tak skal I ha:-) Det var en FANTASTIIIIISK dag:-)

Thomas fik den røde farve af, ja, men den vaskeklud han brugte er blevet fesen lyserød efter vask, ha ha!!!!

Billedet er fra Kastetvej, så er faktisk kun en af "grenene" til selve optoget, så tro mig, der var FYLDT i gaderne!!!!

Rikke: Ja, vi var i Kilden, men jeg sku slet ikke være gået derind... Gassen gik sgu helt af ballonen og tømmermændene kom snigende så vi tog hjem kl. 19. Sad faktisk udenfor i ca 4 timer:-) Vores vogn var jo fyldt med drikkevarer så dem ku vi jo ligeså godt drikke først:-)
Og heldigvis var vi jo så ude af Kilden da slagsmålet startede derinde (har I vel læst om) selvom det kun var banderne selv der var involverede.....

Ha ha, Pia! Var jeg så svær at kende? Hvor stod I henne?

Vi stod på Nytorv lige ud foran den butik der hedder fætter guf..
Kan godt forstå i blev uden for.. det er sku også dyrt efter hånden og komme ind i kilden og de ved også nok hvad de vil have for drikke varere sådan en dag..

Pia.

Anmeld

25. maj 2009

DK

Tina2 skriver:

Og så lige billederne.....

Ejj hvor ser du fræk ud!! Super lækker lille djævel der!!!! Det må i gemme til en onsdag aften derhjemme, he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.