Har lovet min veninde, at lave denne tråd..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

Nadia&Daniel

tarkoflen skriver:

Hvor er det bare forfærdeligt! Der er jo ingen ord der kan trøste

Jeg håber så meget for den lille familie, at de kommer ovenpå igen!

Må man vide, hvad det er for symptomer der ikke blev taget seriøst?

Jeg sender uendelig mange positive tanker og for det bedste!

Stort til hele familien og de gode venner jeg er sikker på, de har!

Hvad jeg har fået at vide igennem min veninde. Hun havde ikke spist i en hel uge, hverken is, chokoladekiks og alm. mad. Hun havde opkast flere dage, og var slet ikke sig selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

kristinaS

Hvor er det dog forfærdeligt! Har slet ikke ord. Hun MÅ bare klare den, den lille pige. Krydser alt jeg har. Børn skal lege og lære og ikke erfare livets bitre sider. Ved slet ikke hvad jeg ville stille op hvis det var et af mine børn.
Må der ske et kæmpe MIRAKEL, så denne lille pige kan lege og le igen, og hendes forældre kan få ro og lov til at elske uden bekymring.

Anmeld

1. oktober 2012

Bebsesmoar

Ghita Bayer er hermed et navn derbliver husket!!!! De bedste tanker til jeres lille datter!! 

Anmeld

1. oktober 2012

Nadia&Daniel

Princesspigen skriver:

sender hende, jer og alle omkring de kærligeste tanker   

håber virkelig den lille får det godt igen, det er ikke noget man ønsker for selv sin værdste fjende!  krydser alt jeg kan  og endnu et knus  til jer alle!

Ghita beyer, er det hende der har praksis i gersagerparken i hundige ?

Ja, det er hende

Anmeld

1. oktober 2012

CamillaSoefelt

Nadia&Daniel skriver:

Sidder og kigger på min stjerne ♥ Er så bange!!!! Latichia har en meget sjælden kræftsygdom som kun 4-5 børn får om året Jeg kan ingenting forstå og har ikke fattet halvdelen a det hele.. Vi har mærket noget i lang tid på hende.. Lægerne ignorerede os bare og sagde det var mor pyleri.. Vi kom op til hende i flere uger men stadig ingen hjælp... Så mandag ringede dagplejemoren og sagde vi sku hen ...
te Latichia for aller første gang i de måneder hun havde været der, Tommy tog hende med til lægen men stadig intet galt.. Tirsdag tog jeg derop og bankede i bordet og sagde hvis jeg ikke fik noed med hjem ville jeg gå amok og fik så pencelin mod ørene og fik besked på a komme tilbage om 14 dage.. Så blev det onsdag og ikke engang en chokolade kiks ku vi få i Latichia . Torsdag tog vi så til lægevagten i Roskilde og der gik ikke lang tid før vi kom på børneafdelingen.. De mente det måske var en kraftig lungebetændelse, men de vil undersøge det meget nærmere... Vi blir indlagt og kommer alle ting igennem.. Fredag morgen skal de scanne igen og vi får afvide a vi skal med babu babu til riget.. Vi kommer der og inden for en halv time var vi inde i en kæmpe scanner.. 15 efter får vi den dræbende nyhed afvide og af de ikke ved om hun klarer den... Hun har været en dropsoperation igennem igår også og vågnet op i raspirater.. Hun får ilt og der er slanger alle steder... Og selvom alt de vi er oplevet indtil videre har været slemt, så er det en brøkdel a hva hun skal igennem nu og de næste måneder ... jeg bestiller  ikke andet end prøve a være stærk og det er en umulig kamp men prøver... Hvis nogen kan klarer det her er det Latichia ... Min pige er den sejeste og hun vil leve... Og hun må ikke andet for sin mor.. Det den eneste mulighed hun har.... Tak for alle jeres fine og dejlige beskeder.. Det går noed godt på et hårdt sted... ♥ Og hvis nogen a jer har GhITA BEYER som læge så skift.. Hvis jeg først havde ventet 14 dage som hun sagde så havde min pige været i himlen....!!!!!!!!! Hun tager jer ikke seriøst og husk af forældre ved altid bedst ang deres børn , aldrig underlig jer nogen... Hvis hun havde taget os seriøst for 5 uger siden, så havde Latichia ikke været i farezonen som hun er nu ♥ Kærlighed til min stjerne ♥

Nej hvor er det frygteligt;(! Det må bare ikke kunne ske! Hun skal da meldes den læge!!

Jeg sender en masse masse tanker med kæmpe kræfter i så søde Latichia kan blive frisk hurtigt:-)!!

Anmeld

2. oktober 2012

MorDk

Åh det var hårdt at læse...

Sender alle min tanker til jeres smukke pige og til jer ♥

Anmeld

2. oktober 2012

Nadia&Daniel

Lige en lille update - hun har været igennem 2 oprationer, og indtil videre kæmper hun (og hendes mor og far) så godt.. De går en hård tid i møde, man vi er mange der er der for familien (også selvom det kun er en bekendt til mig)

Anmeld

13. oktober 2012

Nadia&Daniel

Lille update (lidt forsinket):

Jeg (min veninde) fik et opkald af Latichias mor, Malene i dag. Hun lød super glad og overskudsagtig og efter at have ringet til vores veninde Mie med nyhederne og genfortalte hvad opkaldet handlede om, som resulterede i hun begyndte at græde og en tåre trillede ned af min kind, BAR GLÆDE, gik det op for mig, at det virkelig ser godt ud !!!! Latichia ER en fighter !!!!!!! Hun spiser SELV sin mad, hun spiser SELV sin medicin og hun har energi. Ingen slanger og fodring til hende ! Og hun klarer kemoen SÅ flot ! ...
Måske MÅSKE må de komme hjem i weekenden og komme til kontrol hver dag, indtil næste gang kemo.

Anmeld

13. oktober 2012

jeanett80

Sender en dyb medfølelse,  for at alt går godt og hurtigt

Anmeld

16. oktober 2012

Nadia&Daniel

‎16/10 2012 Puha :'0( Latichia har fået knoglekræft :'0( Svulsten i maven er kommet af knoglekræften :'0( Der er startet en lavine af tårer :'0( :'0( ... Hun blev opereret i dag, da de fredag opdagede det nok var i hendes ribben, men under operationen, fandt man det endelige resultat. Knoglekræft :'0( Svulsten er tilmed større end før, bivirkning fra kemoen. Årh ! :'0(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.