Opdate på Jonas/Noam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

Camulla

Hej derude

Jeg skrev tidligere angående at jeg måske ville ændre min 8 måneder drengs navn fra Noam til Jonas. 

Nu har jeg lige idag søgt tilladelse til at ændre det, så nu er valget taget! Vi har kaldt ham Jonas nu i flere uger, så det er egentlig helt naturligt for os nu

Det var bare lige en lille update herfra, nogle skrev at jeg skulle skrive hvad jeg ville gøre

Ha' en god dag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

serinasmor

Camulla skriver:

Hej derude

Jeg skrev tidligere angående at jeg måske ville ændre min 8 måneder drengs navn fra Noam til Jonas. 

Nu har jeg lige idag søgt tilladelse til at ændre det, så nu er valget taget! Vi har kaldt ham Jonas nu i flere uger, så det er egentlig helt naturligt for os nu

Det var bare lige en lille update herfra, nogle skrev at jeg skulle skrive hvad jeg ville gøre

Ha' en god dag  

Tillykke til jonas med det fine nye navn  

eller - det var idag i havde søgt om tilladelse .. hvordan foregår det og ved du om de nogle gange siger nej ?

Anmeld

1. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Sjovt at det lige er 2 af mine ynglingsnavne.

Men hvis i føler Jonas passer bedre til ham så er det jo det helt rigtige i er ved!. Håber på tilladelsen går igennem - men tja, hvorfor skulle den dog ikke det.

Held og lykke med det..

Anmeld

1. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Camulla skriver:

Hej derude

Ha' en god dag  

Anmeld

1. oktober 2012

Camulla

serinasmor skriver:

Tillykke til jonas med det fine nye navn  

eller - det var idag i havde søgt om tilladelse .. hvordan foregår det og ved du om de nogle gange siger nej ?

Nej, jeg ved faktisk ikke helt hvordan det foregår. Håber bare det lykkes, men mon ikke, og at det går lidt stærkt. Gerne inden han starter i dp om en måned  

Anmeld

2. oktober 2012

Pigent

Camulla skriver:

Hej derude

Ha' en god dag  

Det var godt i fandt det rigtig navn

Jeg synes også han ligner en Jonas på de billeder du viste også passer Micas og Jonas også godt sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.