Succesfuld kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

Trine89

Gigl skriver:

Ja nemmerlig

Vi har snakket om Noah. Det er lidt overrendt, men det er næsten det eneste drengenavn vi er enige om at kunne lide

Det er altså også et dejligt navn.. men jah der er jo tid endnu til at finde navn.. Tror jeg var 26-27 uger henne inden vi blev helt enige om navnet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

DitteFisk

Trine89 skriver:

Det er altså også et dejligt navn.. men jah der er jo tid endnu til at finde navn.. Tror jeg var 26-27 uger henne inden vi blev helt enige om navnet.

Vi snakkede tiiidligt om det ;D Men ja, vi har heldigvis lang tid til at blive helt enige

Anmeld

1. oktober 2012

Trine89

Gigl skriver:

Vi snakkede tiiidligt om det ;D Men ja, vi har heldigvis lang tid til at blive helt enige

Man starter jo altid tidligt om det  

Vi nåede også at skifte mening et par gange 

Anmeld

1. oktober 2012

pastry26

Wow, tillykke med din lille dreng i maven!! Nu glæder jeg mig endnu mere og mere til md scanning 

Anmeld

1. oktober 2012

Luna l

STORT tillykke med den lille gut inde i maven

Anmeld

1. oktober 2012

cici

Gigl skriver:

Ja, så nåede jeg dagen, hvor vi havde muligheden for at finde ud af kønnet på lille blob i maven (15+4)  

Scannings-jordemoderen var sød og snaksalig og hun ledte godt og grunddigt efter kønnet, men den gemte sine goder godt (jaja, ikke noget med at ligge og flashe!). Så hun målte lidt rundt og da der var gået 5 min over vores tid sagde hun endelig: "nå jamen nu tør jeg vist godt sige tillykke, det bliver en lille dreng!"

Min "store" søn skal have sig en lillebror!

Nåå hvor dejligt!! Tillykke med endnu en dreng, det bliver skønt med en lillebror. Jeg glæder mig virkelig også til at finde ud af, om det er en lille dreng eller pige, som gemmer sig i maven! Det er ved at være lidt kedeligt at sige den.. Jeg venter dog stadig tålmodigt på MD scanningen om lidt under 2uger

Anmeld

1. oktober 2012

DitteFisk

cici skriver:

Nåå hvor dejligt!! Tillykke med endnu en dreng, det bliver skønt med en lillebror. Jeg glæder mig virkelig også til at finde ud af, om det er en lille dreng eller pige, som gemmer sig i maven! Det er ved at være lidt kedeligt at sige den.. Jeg venter dog stadig tålmodigt på MD scanningen om lidt under 2uger

Ja, så tålmodige var vi jo så ikke hihi. Det er så spændende - virkelig stort at få at vide hvilket køn ens baby har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.