Min smukke Freya Alberte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

MorDk

29.09.12 ♥ Freya Alberte 9 dage gammel ♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Hvor er hun fantastisk smuk ..

Anmeld

1. oktober 2012

serinasmor

MorDk skriver:

må snart holde op med at validere billeder  bliver skruk af det

sød pige  

Anmeld

1. oktober 2012

MorDk

Takker... ♥ Mit hjerte smelter...*S* Måtte lige have et fint billede af hende i dette lyserøde dress hihi... Mors prinsesse ♥

Anmeld

1. oktober 2012

MorDk

serinasmor skriver:

må snart holde op med at validere billeder  bliver skruk af det

sød pige  

Hihi... jeg tror kvinder kan blive skrukke hele livet... ♥ Smiler... Men ja det er skønt med alle de baby billeder *S*

Anmeld

1. oktober 2012

SussieThyssen

MorDk skriver:

Dejlig bebs...men behøver du at have navnet liggende lige oven i hende..hun er jo næsten ikke til at se 

Kærligst
Sussie 

Anmeld

1. oktober 2012

MorDk

SussieThyssen skriver:

Dejlig bebs...men behøver du at have navnet liggende lige oven i hende..hun er jo næsten ikke til at se 

Kærligst
Sussie 

Jeg gør det fordi jeg ikke ønsker at mine billeder skal misbruges. Der har været eksempler på at en eller anden skør person opretter blogs og stjæler billeder og udgiver dem som være HENDES børn. Der findes mange SYGE mennesker... så vil gerne vise hende frem men jeg vil også gerne passe på mine billeder... derfor har jeg sat vandmærke henover. Ikke at det hjælper 100% men det er da et forsøg værd

Anmeld

1. oktober 2012

MorDk

Og sys godt man kan se/fornemme hende alligevel...

Man kan jo trykke på billedet så det bliver større *S*

Anmeld

1. oktober 2012

SussieThyssen

MorDk skriver:

Jeg gør det fordi jeg ikke ønsker at mine billeder skal misbruges. Der har været eksempler på at en eller anden skør person opretter blogs og stjæler billeder og udgiver dem som være HENDES børn. Der findes mange SYGE mennesker... så vil gerne vise hende frem men jeg vil også gerne passe på mine billeder... derfor har jeg sat vandmærke henover. Ikke at det hjælper 100% men det er da et forsøg værd

Det ved jeg nu godt..men igen..nå ja..det må man jo selv afgøre...personligt har jeg det nu sådan at jeg da er helt ligeglad.
hvis nogen syndes mine billeder er så gode, at de kan bruges til at fake, så gerne for mig, der går ingen skår af mig af den grund.

For mig er det vigtigere, at man kan se hvad der er på dem.

Anmeld

1. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Årh

og

Nurh

og 

Nårh

og

...

SUK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.