Vis mig jeres barns lamper ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.004 visninger
22 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

Mivsen

Hej i skønne skønne kvinder! 

vil meget gerne se børnelamper, både dem der hænger på væggen og i loften.  

Vi kan ikke bestemme os, hvilken Frederik skal ha. Han blir 1 år i næste månede, men vi vil gerne have en han også synes er sød/sjov mår han er 2, 3 osv..

vis mig jeres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

serinasmor

Mivsen skriver:

Hej i skønne skønne kvinder! 

vil meget gerne se børnelamper, både dem der hænger på væggen og i loften.  

Vi kan ikke bestemme os, hvilken Frederik skal ha. Han blir 1 år i næste månede, men vi vil gerne have en han også synes er sød/sjov mår han er 2, 3 osv..

vis mig jeres

serina her denne i loftet fra ikea  

så burde hun have en blomst på væggen ... men væggen og boremaskinen kan ikke enes .. 

Anmeld

1. oktober 2012

Benjamins'mor

Kan ikke ligge billeder op via mobilen.
Men min søn har en cars rispapirs lampe i loftet. Og en Peter plys væglampe over sengen.

Anmeld

1. oktober 2012

HeidiØ

Vi har to fra ikea.. den hvide i loftet og stjernen over sengen. Vil gerne ha en anden lidt mere spændende en til loftet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. oktober 2012

Mivsen

serinasmor skriver:

serina her denne i loftet fra ikea  

så burde hun have en blomst på væggen ... men væggen og boremaskinen kan ikke enes .. 

Ej den er også rigtig sød, både piget og drenget..

Synes det ret svært, da den jo skal gi nok lys samtidig med den skal være hyggelig. (Og bruge LED )

Anmeld

1. oktober 2012

Mivsen

Benjamins'mor skriver:

Kan ikke ligge billeder op via mobilen.
Men min søn har en cars rispapirs lampe i loftet. Og en Peter plys væglampe over sengen.

Vi har også kigget lidt på en med Cars det jo rigtig drenget :p

Anmeld

1. oktober 2012

serinasmor

Mivsen skriver:

Ej den er også rigtig sød, både piget og drenget..

Synes det ret svært, da den jo skal gi nok lys samtidig med den skal være hyggelig. (Og bruge LED )

den giver et ok men måske lidt dæmpet lys (med sparepærer - den bruger 3 stk -så vidt jeg husker) 

når det om lidt for alvor bliver vinter tror jeg hun får en bordlampe ind på værelset også ... men aner ikke hvordan lysindfaldet er om vinteren i denne lejlighed endnu  måske er det slet ikke nødvendigt 

Anmeld

1. oktober 2012

Mivsen

HeidiØ skriver:

Vi har to fra ikea.. den hvide i loftet og stjernen over sengen. Vil gerne ha en anden lidt mere spændende en til loftet

Stjernen har vi liggende herhjemme, men synes også godt der må ske lidt mere..

vi har kig på den her -->

http://www.kidshome.dk/shop/boernelamper-m-biler-191p.html

og denNe -->

http://www.bf-shop.dk/shop/massive-kico-40204-475p.html

Anmeld

1. oktober 2012

Mivsen

Øv kan ikke gøre dem blå..

Anmeld

1. oktober 2012

Mivsen

serinasmor skriver:

den giver et ok men måske lidt dæmpet lys (med sparepærer - den bruger 3 stk -så vidt jeg husker) 

når det om lidt for alvor bliver vinter tror jeg hun får en bordlampe ind på værelset også ... men aner ikke hvordan lysindfaldet er om vinteren i denne lejlighed endnu  måske er det slet ikke nødvendigt 

Ja det er nemlig lidt svært. Vi er flyttet ind i sommers, så ved heller ikke helt hvor meget lys der skal til..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.