Læænge siden :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. september 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Hej piger!

Ja, det er som sagt ved ar være meget længe siden, jeg har været herinde. Jeg er stadig utrolig træt hele dagen lang og falder i søvn på sofaen om aftenen omkr kl 20.00..... Så der er ikke meget tid til alle de ting jeg gerne vil - og voksentid i det hele taget 

Jeg var til MDscanning for næsten 2 uger siden, og jeg var meget nervøs... Jeg har jo mærket liv meget tidligt denne gang - uge 12+ (de to første gang var jeg 16+ og 15+). Men efter et par uger mærkede jeg ikke mere. Det var helt fint, det var jo stadig meget tidligt. Men som ugerne gik, blev jeg mere og mere bekymret over det totale fravær af bobler/små begyndende spark.. Jeg var faktisk ubevidst begyndt at forberede mig på, hvordan jeg skulle fortælle familie/venner/kollegaer at der ikke var liv mere...

Jeg ringede grædende til svangreklinikken 2 dage før min MD og spurgte, om der var nogen mulighed, for at de kunne tage mig før. De var super søde og jeg fik en tid samme dag. Og der var et flot hjerte, der pumpede derud af Hende der scannede mig, var utrolig sød og empatisk, hun sagde ting som "Nej, hvor er den flot" og "Sikke et pragt eksemplar" - det siger hun sikker til alle, men jeg havde bare så meget brug for at høre det Og der var ingenting, der kunne tyde på misdannelser Pludselig siger hun "Øh, nu ved jeg ikke hvordan I har det med kønnet - om I gerne vil vide det" (Vi havde slet ikke fået sagt, at vi IKKE ville vide det ) Men der var bare ikke noget at være i tvivl om, for HAN lå og struttede med det hele, så vi ikke kunne kunne undgå at se det

Jeg synes stadig, det er mærkeligt at vide, hvad det er for en, der gemmer sig inde i min mave - det har jeg jo ikke prøvet før Meen så kan jeg jo købe lidt til baby

Hvordan går det med jer? Håber I har det godt alle sammen!!

I får lige et billede - det er præcis en uge gammelt

Knus Carina 21+1

/ Taco78 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

ØV... Hvorfor kommer mit billede ikke med??

/ Taco78 

Anmeld

30. september 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Prøver lige fra min mands computer 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

/ Taco78 

Anmeld

30. september 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Hov, jeg glemte at skrive, at grunden til at jeg ikke baby ret meget er dels en foranliggende moderkage og dels at min søn, som var meget stor har lavet rigtig god plads

/ Taco78 

Anmeld

1. oktober 2012

Fine_007

Hvor er det dejligt, at alt er i den skønneste orden  og stort tillykke med den kommende lillemand! 

Min kærste og jeg havde også besluttet os for at kønnet skulle være en overraskelse, men der var heller ingen tvivl, da vi var til md skanning i fredags og jordemoderen nåede til nummeren.. 

vi så også en lille dreng, der lå og flashede kronjuvelerne - og sikke en oplevelse!  

Anmeld

1. oktober 2012

LMX

Godt at høre alt er vel

Du ser brand godt ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.