Ventetøj: Fed ventejakke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.683 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. september 2012

bremsop

Mama-licious vinterjakke med plads til maven sælges!

Lækker parkajakke str. S brugt sidste vinter. Jakken har lækkert blødt foer, hætten kan tages af og der er dejlige store lommer. Der er snørre, som kan spændes ind  så man kan lave lidt figur, også med mave Desuden er der snørre ved kraven samt forneden.

(Da jeg arbejder hjemme er den langt fra brugt hver dag)

Nypris 700 kr. BYD!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

FrkZier

bremsop skriver:

Lækker parkajakke str. S brugt sidste vinter. Jakken har lækkert blødt foer, hætten kan tages af og der er dejlige store lommer. Der er snørre, som kan spændes ind  så man kan lave lidt figur, også med mave Desuden er der snørre ved kraven samt forneden.

Nypris 700 kr. BYD!!

Den er rigtig fed. Er den stor/lille i str? Hvor bor du hvis jeg evt ku prøve den ?

Anmeld

30. september 2012

M (:

bremsop skriver:

Nypris 700 kr. BYD!!

Ærgeligt at det kun er en small, den bliver nok lidt stram over skuldrene! Øv, den er ellers rigtig fin!

Anmeld

30. september 2012

bremsop

FrkZier skriver:

Den er rigtig fed. Er den stor/lille i str? Hvor bor du hvis jeg evt ku prøve den ?

Hmm... Jeg tror den er meget alm. Bestseller str Jeg er selv 160 cm - hvis det kan hjælpe

Jeg bor i Viborg.......

Anmeld

1. oktober 2012

FrkZier

bremsop skriver:

Hmm... Jeg tror den er meget alm. Bestseller str Jeg er selv 160 cm - hvis det kan hjælpe

Jeg bor i Viborg.......

jeg er mest nervøs for om jeg er for bred henover skuldre og hofter til at kunne passe den den er nemlig rigtig fed..

Anmeld

1. oktober 2012

bremsop

Solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.