Fødsel,sex,ny graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. maj 2009

jessicasmor

Hej jeg har li født for 26 dage siden og havde så sex med kæresten idag hvor det sk*de kondom sprang og han skyndte a trække sig ud men han er usikker på om der nået a komme noget op i mig,så nu er jeg pi**e bange for a jeg kan være blevet gravid men er der større/mindre chance når jeg li har født??
Ammer IKKE længere!!!
Puhaa er virkelig nervøs og er pænt meget fattig indtil på fredag så kan ikk rigtig komme til a købe fortrydelses piller
Undskyld detaljerne...hehee
Knuz Karina...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
jessicasmor skriver:

Hej jeg har li født for 26 dage siden og havde så sex med kæresten idag hvor det sk*de kondom sprang og han skyndte a trække sig ud men han er usikker på om der nået a komme noget op i mig,så nu er jeg pi**e bange for a jeg kan være blevet gravid men er der større/mindre chance når jeg li har født??
Ammer IKKE længere!!!
Puhaa er virkelig nervøs og er pænt meget fattig indtil på fredag så kan ikk rigtig komme til a købe fortrydelses piller
Undskyld detaljerne...hehee
Knuz Karina...

Muligheden for at du er blevet gravid er til stede.
Derfor ville jeg tage ned og købe et par fortrydelsespiller STRAKS hvis jeg var dig.
Det kan da ikke passe at ingen af jer har så meget som en krone... eller kan hæve på Dankortet??

Anmeld

24. maj 2009

jessicasmor

Jo det passer a vi er helt på skideren med penge (har dog til bleer,modermælks erstatning og sådan) men har ikk de 150 jeg mener pillerne koster!!!
Det er fordi der har været problemer med kærestens penge i denne måned a det ser SÅÅÅ skidt ud!!
Men det er en helt anden historie...
Syns selv det er mega frustrerende da jeg jo li som SKAL ha de piller!!

Anmeld

24. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
jessicasmor skriver:

Jo det passer a vi er helt på skideren med penge (har dog til bleer,modermælks erstatning og sådan) men har ikk de 150 jeg mener pillerne koster!!!
Det er fordi der har været problemer med kærestens penge i denne måned a det ser SÅÅÅ skidt ud!!
Men det er en helt anden historie...
Syns selv det er mega frustrerende da jeg jo li som SKAL ha de piller!!

kan du ikke prøve at tale med apoteket om at lave en regning til dig? så har du nogle flere dage at løbe på?
Havde en veninde som fik noget medicin, og en måned da hendes penge ikke var gået igennem fra kommunen havde hun jo ikke pengene til at købe det (er ikke livsnødvendig medicin)...
Hun fik en regning som så skulle betales i løbet af 14 dage

Anmeld

24. maj 2009

jessicasmor

Caroline86 skriver:

kan du ikke prøve at tale med apoteket om at lave en regning til dig? så har du nogle flere dage at løbe på?
Havde en veninde som fik noget medicin, og en måned da hendes penge ikke var gået igennem fra kommunen havde hun jo ikke pengene til at købe det (er ikke livsnødvendig medicin)...
Hun fik en regning som så skulle betales i løbet af 14 dage

Det kunne jeg selvfølgelig prøve
Min kæreste har godt nok fået brev (der er sendt d.19.) om a hans penge nu vil komme inden for 14 dage men det er jo meget usikkert om de når a komme inden for de 3 dage som jeg skal nå a ta pillerne inden og når jeg får penge på fredag er det jo for sent
Men vil da helt sikkert snakke med apoteket imorgen

Anmeld

24. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
jessicasmor skriver:

Det kunne jeg selvfølgelig prøve
Min kæreste har godt nok fået brev (der er sendt d.19.) om a hans penge nu vil komme inden for 14 dage men det er jo meget usikkert om de når a komme inden for de 3 dage som jeg skal nå a ta pillerne inden og når jeg får penge på fredag er det jo for sent
Men vil da helt sikkert snakke med apoteket imorgen

Ja, prøv det.. tag evt. brevet med derned, så de kan se problemet
pøj pøj med det i hvert fald!
knus

Anmeld

24. maj 2009

jessicasmor

Caroline86 skriver:

Ja, prøv det.. tag evt. brevet med derned, så de kan se problemet
pøj pøj med det i hvert fald!
knus

Mange tak
Ja prøver a ta hans brev med...og håber på det bedste...
Knuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.