Når kommunen er efter en..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. maj 2009

Anonym trådstarter

Jeg har hørt om en del som er under opsyn af kommunen fordi de muligvis kunne være ''dårlige forældre'' ..

Mit spørgsmål er, hvornår kommer man i søgelyset?
Kan det ske hvis man f.eks har stor gæld til det offentlige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2009

Christinahr

Uden at vide det tor jeg oftest det er kommende forældre der selv har haft en barndom der har været fulgt af kommunale personer

Anmeld

24. maj 2009

damp82

ja det er som ofttest ''udsatte'' der kommer under opsyn, men man kan også komme de hvis nogen som hævn sender en underetning til kommunen. for komunen skal reagere på alle henvendelser.

har prøvet dette træk fra min søns far og da jeg nægtede at sende min søn på 3½ til usa i 2 år for at bo hos ham....

Anmeld

24. maj 2009

Pige2009

Jeg har aldrig hørt om at kommunen skulle være efter nogen pga gæld. Mere hvis moderen er meget ung, eller hvis der er tegn på et misbrug fra en af forældrene. Eller som christinahr skriver en barndom hvor man har været inde i systemet.

Anmeld

24. maj 2009

jessicasmor

Anonym skriver:

Jeg har hørt om en del som er under opsyn af kommunen fordi de muligvis kunne være ''dårlige forældre'' ..

Mit spørgsmål er, hvornår kommer man i søgelyset?
Kan det ske hvis man f.eks har stor gæld til det offentlige?

Heuza..
Jeg er selv under opsyn a kommunen fordi jeg TIDLIGERE har taget stoffer og lavet kriminalitet og som følge a det siddet i fængsel!!
Derfor har jeg konatkt med børn/unge forvaltningen for a sikre a min datter er i trivsel (hvilket hun absolut er) .
Tror IKKE a du kan komme under opsyn pga. økonomisk gæld da det ikk afgør om man er god forælder!!
Karina...

Anmeld

24. maj 2009

Anonym trådstarter

okay.. det var mest fordi at min kæreste har noget gæld til det offentlige, og så slog det mig lige om det kunne være grund nok til at de ville holde øje med os.. Vi skal være forældre til november, og jeg har aldrig været på bistand eller modtaget noget som helst fra det offentlige .. Så det slog mig lige om min kærestes penge problemer kunne være nok til det..

Anmeld

24. maj 2009

Sweet1978

Anonym skriver:

okay.. det var mest fordi at min kæreste har noget gæld til det offentlige, og så slog det mig lige om det kunne være grund nok til at de ville holde øje med os.. Vi skal være forældre til november, og jeg har aldrig været på bistand eller modtaget noget som helst fra det offentlige .. Så det slog mig lige om min kærestes penge problemer kunne være nok til det..

Du kan være helt rolig, jeg har selv arbejdet på kommunen og penge og børn har intet med hinanden at gøre.

Anmeld

24. maj 2009

Anonym trådstarter

dejligt at hører det hjalp lige at få afvide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.