Blodfortyndet medicinsk behandling under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. september 2012

Bambi87

Min søster fortalte mig om nogen der har skrevet om blodfortyndet medicin herinde... Jeg er gerne lidt lydhør overfor det, da jeg selv er i blodfortyndet behandling, pt. Marevan, er ikke gravid endnu, men en dag inden for den næremste fremtid ønkser jeg da børn.. 

Kunne godt tænke mig at hører andres viden og berttninger om hvordan det er og være i blodfortyndet behandling samtidige med at være gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

Barejegsnartergravid

Det er jeg. Min erfaring er at du ikke må tage maravan når du er gravid men du skal have innohep som er i sprøjteform, som du selv tager. Skræmmende, men det overvinder du hurtigt. Du skal ligeså snart du prøver at blive gravid snakke med læge, for maravan er skadeligt for baby. Det er hvad jeg ved, er på mobil, så derfor det kun lige er overordnet jeg skriver. hvis du har flere sp så sig til

Anmeld

30. september 2012

Bambi87

Ved godt det med marevan at det har rigtig mange grimme bivirkninger i forhold til graviditet. Men vil også bare gerne vide i forhold til egen betaling på medicin, om man får flere undersøgelser/ scaninger af fosteret, flere kontrol, osv.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.